E ok sa fii incapatanat

E atat de usor sa iubesti…si totusi uneori ne incapatanam sa nu o facem. Astazi am fost o incapatanata constienta de asta si am acceptat situatia mea.

E ceva nou pentru mine: sa constientizez ca fac ceva ce altadata consideram ca fiind rau si sa accept. Sa fie ok sa fiu asa rea cum sunt. Pana la urma am ajuns tot sa iubesc.

Acum cand sunt intr-o stare mai proasta, in care am emotii si ganduri negative constientizez ca sunt pe partea descendenta a curbei si ca urmeaza sa urc. Si ma intreb ce lucruri bune ma asteapta. Si sunt entuziasmata😉.

Tu ce ai simtit astazi?:P

Lasă un răspuns

