Dead-line :)

De azi de dimineata parca imi ieseau toate pe dos. Ma apucam sa fac ceva si nu mergea. Reincercam, se repeta. Nu m-am lasat am mai incercat sa fac o data si ma cheama cineva sa fac nu stiu ce. Si tot asa de cateva ori pana cand a trebuit sa ma descarc si sa spun ce am de spus.

La un moment dat am inceput sa accept, sa ma gandesc ca e un motiv pentru care se intampla si am fost deschisa sa ma ocup de altceva. Asa am mai aflat niste informatii interesante, am facut niste pasi spre niste obiective de-ale mele ceva mai vechi.

Cand sa trimit in seara asta un e-mail, iarasi nu merge ba mailul, ba calculatorul. Trec la altul , transfer datele si al doilea computer se inchide brusc cand tocmai vroiam sa trimit mesajul.

Si m-am gandit ca nu-mi plac deloc dead-line-urile. Nu imi place sa mi se spuna cand sa fac lucrurile. Ma preseaza si mi se pare ca mai mult ma incurca. Dar solutia e in primul rand acceptarea :).

Desigur apreciez si chiar am nevoie uneori de sfaturi, mai ales de la experti in domeniul respectiv. Dar apreciez si o oarecare flexibilitate, pe care trebuie sa recunosc ca am primit-o. Este evident acum ca problema e la mine si e legata de acceptare.

Si uite asa am trimis si mailul, mi-am scris si postul.

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

