Daca ai, de fapt n-ai ;)

Sunt tot felul de jocuri pe care le prefera lumea. Si cand incepi sa-ti dai seama de ele, in primul rand nu te mai afecteaza. Apoi, le observi in continuare si cateodata realizezi ca iti plac si tie.

Cam asta am vazut eu azi, ca imi place si ca e cazul sa ma indepartez. Pentru ca nu e jocul pe care mi-l doresc :).

Alt lucru pe care l-am constientizat astazi e ca inca imi este teama. Cu cat lucrurile din jurul meu ma influenteaza mai indeaproape, cu atat creste teama. Cand tii cu dintii de ceva, ti-e frica sa nu-ti fie luat.

In general e usor sa spui  ” normal ca prefer iubirea in locul fricii”, eliberezi din bagajul emotional  si asta ajuta mult, constientizezi cat de bine este sa nu ai nimic al tau si sa te lasi dus de val pentru ca oricum ai si vei avea tot ce-ti trebuie cand iti trebuie .Si vine un moment cand….. iti dai seama ca inca mai tii cu dintii de ceva. Inca mai este ceva „al tau” si asta te face sa-ti fie teama sa nu-ti fie luat, te limiteaza.

Si incep sa dau drumul stransorii. Teoretic stiu ca asa e bine, doar ca se pare ca nu e asa de usor sa-ti iasa din prima :). Dar e atat de bine cand o lasi sa se duca oriunde s-ar duce… Pentru ca este ceva ce de multe ori scapam din vedere : lucruri se intorc inapoi la noi :).

Sa fim multumiti pentru ce avem si sa ne bucuram ca putem darui ceva celorlalti :).

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

