Incredere

Cam tarziu, trebuie sa ma culc si ma intreb: cum invat mai mult, daca citesc sau scriu? Si am ales sa scriu, bineinteles desi cand am inceput sa deschid pagina de blog am avut niste indoieli.

Poate-poate nu am facut ceva bine azi si ar fi mai util sa ma uit la ce au facut altii. „Sa ma redresez”. Dar nu am ce redresa. Nu am facut nimic nepotrivit. M-am surprins doar indoindu-ma de mine.

Invat mult cand scriu. De multe ori, sa am curaj. Alteori, constientizez mai mult. Desi este un proces intelectual – scrisul, invat sa simt.Sa ma ascult pe mine.

Astazi a fost o zi minunata, una dintr-o perioada foarte frumoasa din viata mea 🙂 – m-am intalnit cu prieteni pe care nu i-am mai vazut de mult si ma bucur pentru experientele pe care le-am avut.

Am inceput sa vad dincolo de ce se vede. Unii vor certitudini, se tem ca isi termina resursele, le este frica sa daruiasca pentru ca altfel ar ramane fara..nu stiu fara ce, dar orice ar fi, e important :). Privesc viata prin frica.

Atunci cand o privesti cu iubire, nu ai ce pierde. Nu ti-e frica sa dai, pentru ca tot tie iti daruiesti. Nu ti-e teama ca nu-ti mai ramane nimic, pentru ca ai mereu ce-ti trebuie. Ai o incredere pe care nu o poti explica logic. Nu poti neaparat demonstra de ce e bine sa ai incredere si cum se vor rezolva lucrurile de la sine. Dar simti. Increderea nu vine de la minte.

 

Lasă un răspuns

