:)

Prietenii au inceput sa-si faca griji pentru mine:)))). Cum a spus unul din ei : „am cam pierdut carma” :)).

Si eu care m-am straduit sa vorbesc mai general, mai abstract tocmai ca sa nu sperii lumea :))). Sa stiti ca sunt bine :). Mai bine ca oricand, de altfel. Unii inteleg despre ce scriu eu pe blog, altii incep sa-si faca probleme, ma intreaba ce mai fac, cum o mai duc. De ceva timp lumea tot incearca sa ma salveze :)))). Va multumesc tuturor :).

Sa stiti ca cele mai negre temeri ale voastre s-au implinit: am cam pierdut carma :)). De fapt, am inceput sa scap de ea. Sa fiu in rand cu lumea, sa fac ce trebuie, „sa fiu in toate mintile”, cum ar spune majoritatea nu m-a dus nicaieri. Si cand vrei sa faci altceva in viata si cu viata ta, cand visezi sa ajungi undeva si nu poti iesi din cercul vicios in care te afli, atunci e momentul sa fii un pic nebun.

Si nebun inseamna sa faci ce-ti spune inima, nu lucrurile cu care s-au obisnuit ceilalti. Poate pana acum nu ai facut intotdeauna ce ai vrut. Sau poate acum simti si vrei altceva, dar e atat de diferit incat ceilalti nu inteleg. E firesc.

Ce-i de  facut acum? Sa dai inapoi ca sa ii calmezi/multumesti pe ceilalti? Sa te ascunzi si sa speri ca asa iti va fi mai bine, chiar daca te limitezi foarte mult in felul acesta? Sau sa iti asumi rolul de nebun? Trebuie sa recunosc ca inca mi-e frica sa imi asum complet acest rol, insa se pare ca asta e solutia. Orice as face, tot aici ajung, se pare :))).

Omul e „nebun” pana ajunge sa fie inteles sau pana realizeaza ceva atat de maret incat ceilalti il valideaza. Si te uiti inapoi in istorie si vezi cati „nebuni” au fost . Si radem cand ne gandim ca au fost considerati dusi cu capul cand au spus ca Pamantul e rotund, sau ca aparatul care face copii xerox e de viitor.

Nu se pune problema acum ca eu as aduce cine stie ce valori pentru umanitate, dar cu siguranta aduc foarte multa valoare pentru mine. Stiu ca vorbesc mai mult metaforic , dar va veni vremea cand voi fi mult mai clara :).

Tu ce ai simtit astazi?:)

4 gânduri despre „:)

Lasă un răspuns

