E un sentiment minunat :). Sa ai prietenii langa tine :). In ultimul timp m-am intalnit cu unii dintre ei si mai urmeaza :)). Sunt persoane pe care nu le-am mai vazut de ani de zile. Multi multi ani :).

Astazi am aflat ca au fost prieteni alaturi de mine chiar daca erau departe. Si erau pregatiti sa intervina oricand as fi avut nevoie :). Ce sentiment minunat, ce senzatie extraordinara. Imi dau seama ca frazele mele seamana cu cele din compunerile pe care le faceam in clasa a III-a :)). Ne dadea doamna invatatoare tema sa scriem despre vacanta de vara si noi ziceam ceva acolo si terminam invariabil cu :”Ce frumos a fost in vacanta de vara!” :)))))).

Dar asta simt acum. Si asa mi-a venit sa ma exprim. Poate e copilul din mine, poate este  copilul care ar vrea dar nu isi gaseste cuvintele pe masura gandurilor sau sentimentelor.

Sa mai zic ceva? Nu mai am cum 🙂

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

