Uneori e ok sa-i lasi pe altii sa se enerveze :))

Astazi am enervat pe ceilalti cu atitudinea mea pozitiva. Nu se prea potrivea cu atmosfera generala de „criza”.

Atitudine gen „totul e asa cum trebuie sa fie” pur si simplu nu merge. Nu e intelept, ci este suparator, neserios, iresponsabil, nepasator, aproape insultator.

Imi aminteste de o faza din liceu: o colega era suparata nu mai stiu de ce, ne uitam pe geam cum se jucau baieti si fete in zapada si colega respectiva a spus: ” Ma enerveaza fericirea lor”. Sau ceva de genul. Cand nu esti pe aceeasi lungime de unda, ori nu te intalnesti cu ceilalti, ori ai o tendinta de respingere. Dar nu incerca sa spui asta unui om suparat, mai ales daca are si „sustinatori”.:))

Ei vor sa te lupti, „cum sa accepti? Asta e o atitudine lasa”, nu vor sa fii o mamaliga fara nici o putere, coloana vertebrala si care nu stie pe ce lume se afla. Si atunci tac.

Este, daca nu pentru prima oara, printre putinele dati cand ii inteleg pe ceilalti, nu sunt suparata pe ei si tac. Si sunt multumita. E cel mai bun lucru pe care il pot face. Daca eu am o stare buna, atunci sper eu sa se molipseasca si ceilalti. Ma gandeam ca macar nu ar agrava situatia, dar nu e adevarat – la inceput enerveaza pur si simplu :)))).

Intr-un final totul s-a rezolvat, „criza” s-a stins si vedem ce se intampla de aici inainte :).

Acum stiu ce vreau, ce am de facut si nu ma las abatuta din drumul meu. Nu imi pasa de ce cred ceilalti, de impresia pe care si-o fac despre mine. Totul e asa cum trebuie sa fie :)))).

Tu ce ai simtit astazi? 🙂

Lasă un răspuns

