Daca ai parte, inseamna ca iti place :)

Nici nu stiu despre ce sa scriu astazi. Important e sa incep. Initial am stat sa ma gandesc un pic, sa-mi aleg subiectul si sa nu incep asa, ca mai sus. Dar totul era incalcit si oricum imi place sa descopar pe masura ce ma desfasor :).

Inca nu l-am gasit, dar pot sa spun ca azi am identificat o alta mare frica a mea. Nu o voi spune, insa e foarte importanta, de temelie. In momentul in care eram atenta la senzatiile declansate de un anumit eveniment, de fapt de anumite ganduri si atitudini am inceput sa constientizez frica. Vreau sa spun ca imi tremurau mainile, era aproape spaima. Dar in acelasi timp m-am bucurat, pentru ca am mai trecut o data prin ceva asemanator  si am facut un pas urias in dezvoltarea mea.

Nu era ca si cum ar fi fost un zid, un obstacol pe care sa-l depasesti pentru a fi mai bun sau a obtine un anumit lucru pe care ti-l doresti foarte mult. Era ca un perete al casei tale, care te-a ocrotit, cu care ai crescut si ai invatat ca e „al tau”. Era ca un camin, locul unde puteai primi dragoste si unde te simteai cel mai confortabil, unde iti era cel mai usor sa te desfasori si sa oferi iubire la randul tau. Era acasa. Si peretele acela se prabusea. Imi batea inima, respiram superficial si rapid si imi tremurau mainile. Si ma bucuram. Pentru ca atunci cand toti peretii casei cad, esti liber. 🙂

Nu e doar un pas in fata, e o transformare. Nu doar iesi din casa si mergi cat mai departe poti, darami casa si o inlocuiesti cu altceva mult mai potrivit, mai mare si mai luminos, mai frumos decat ti-ai putut imagina vreodata .

Sunt aspecte puternice din viata care si-au pus efectiv amprenta asupra noastra. Fac parte din experientele de zi cu zi, ne ghideaza comportamentul, sunt sursa multor ganduri si emotii, a motivatiilor ascunse; ajungem sa credem ca suntem noi. Dar de fapt noi suntem mai mult decat atat. Dar nu putem vedea din cauza peretilor casei noastre care ne ocroteste, dar ne si limiteaza. Care ne iubeste, dar ne conditioneaza iubirea. Care ne face sa ne simtim bine, dar care ne creaza dependenta.Ne da impresia de forta, dar ne face vulnerabili, ne transforma in victime. E ca un drog, de fapt, ca un cerc vicios sau, pentru mine, ceva esential dar invechit.

Peretele casei mele nu a disparut complet, dar a inceput sa se destrame. Am constientizat. Si in momentul acela, o mare parte se rezolva. Timpul isi face si el efectul.

Am invatat ieri ca toate lucrurile de care avem parte, si ma refer mai ales la cele pe care le detestam, care ne provoaca cele mai mari suferinte, sunt in viata noastra pentru ca de fapt este ceva la ele care ne place. In special daca se repeta din nou si din nou sau dureaza de mult timp.

Poate nu vedem imediat acele lucruri, poate ti se pare absurd, dar daca stam sa ne gandim putin, identificam acele aspecte care ne plac. Eu am vazut.:) E o prima constientizare. Asta ajuta foarte mult. Chiar daca nu ne dam seama ce anume ne place, la un anumit nivel permitem totusi sa se intample.Noi suntem stapanii, creatorii propriei vieti si putem interveni. Noi decidem ce vrem si ce nu mai vrem.Nu suntem nici victime, nici abuzatori. Suntem stapani.

Dupa aceea am descoperit cauza acelei placeri si asta merge pana in mortarul dintre caramizi, se infiltreaza printre porii acestora si cuprinde alti pereti si in cele din urma casa cu totul; ii da viata acesteia, bucura ochiul si da senzatia de camin. Dar cum am spus mai sus, limiteaza si te face vulnerabil in acelasi timp. Pot avea mult mai mult decat inainte, dar doar daca transform. Nu acopar, nu plec cat mai departe, nu ignor – TRANSFORM.:)

Acum am constientizat, las timpul sa-si faca treaba, nu ma stresez si am incredere ca pe parcurs caramizile vechi se vor macina, se vor face praf si pulbere pentru a lasa locul unei alte constructii, dar fara ziduri grele, puternice si mari. Pentru ca nu mai am nevoie de atata protectie din exterior sau de lucrurile din afara. E o constructie pentru care nu am cuvinte acum si pe care inca nu o inteleg foarte bine. Dar incep sa o simt :).

Tu ce ai simtit astazi?:)

Un gând despre „Daca ai parte, inseamna ca iti place :)

  1. Pingback: Despre moarte. (as fi pus in ghilimele, dar moartea tot transformare este :) ) « Lista de Dorinte

Lasă un răspuns

