E mai simplu decat credeam :)

Ceva ma trage in spate. Nu e un curent, e ceva care nu imi permite sa evoluez. M-a ajutat foarte mult  pana acum, de fapt datorita acelui eveniment am putut ajunge aici. Efectiv a fost o treapta care m-a ajutat sa trec “prapastia”. Insa acum ma trage in jos. E timpul sa dau drumul.

Am mai dat eu drumul de cateva ori, dar se pare ca nu am lasat de tot. Nu e nimic. A fost din ce in ce mai bine. De fapt, totul s-a intamplat inauntrul meu, chiar daca a fost un eveniment din afara.De asta e atat de greu de depasit momentul, pentru ca de fapt trebuie sa renunt la ceva din mine. La o parte valoroasa dar depasita, invechita de acum si care nu-mi mai foloseste la nimic, din contra.

Imi vine in minte cum noi cand vedem ca ceva functioneaza folosim tactica aia din nou si din nou fara sa ne adaptam de fiecare data. Pentru ca la un moment dat sigur nu va mai avea efect. Si dupa ce atat ne-am ingrijit de tactica aia, am “hranit-o” si am bibilit-o incat a devenit o parte din noi, e cu atat mai greu sa o lasam. Si tinem cu dintii de ea. Atunci e de ajuns sa ne aruncam. Sa ne aruncam si sa zburam.

Pur si simplu sa dam drumul. Sa nu mai analizam si ras-analizam (meta-analizam  ar spune un fost prof-Havy, cum il “alintam” noiJ)). Chiar daca nu intelegem, chiar daca nu ne dam seama cum functioneaza acest “dam drumul”, efectiv il lasam sa cada. Orice ne tine pe loc, lasam sa se duca.

Acum nu e cazul sa clipesti si cand deschizi ochii sa te astepti sa nu mai existe. Insa am incredere ca se va duce si fara sa ma mai gandesc sau sa ma preocup de asta. E normal sa dureze putin, insa din momentul in care am lasat deja a luat-o la fuga undeva, in directia potrivita , departe de mine.

Si cam atat. La revedere si cale batuta. Sunt multumita ca ai fost si ca ai plecat J.

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

