Si raul este bun :)

 

Astazi mi-a fost rau de masina. M-am mirat putin pentru ca nu mi-a mai fost de mult.

De cand eram mica pana in adolescent a tarzie mi-a fost foarte rau. Credeam ca de la mirosul de benzina. Am aflat ca din cauza ca tata mai fuma in masina cand era singur. A fumat o data si in masina noastra si mi-a fost rau 10 luni. Tata merge lin ca pe tren, poti sa si mananci cand conduce el; dar degeaba. Nu de aia aveam starile respective.

Am mai aflat ca ti-e rau de masina daca vrei sa detii controlul. Cred ca asa e, pentru ca atunci cand sunt la volan nu mi-e rau niciodata. Am mai citit ca ar fi vorba si de ceva legat de urechea interna bla la la.

Dar astazi am constatat ca mi-a fost rau din alt motiv.Nu,nu din motivul  ala J)). A fost ca sa vad cat de iubita sunt si cat de frumos oamenii se ajuta intre ei, se sprijina unul pe celalalt.”Toti pentru unul si unul pentru toti” J.

Fara sa spun nimic (pentru ca nu mai puteam si atunci insemna ca situatia nu e prea roz) sora mea a insistat sa se opreasca masina. Desi am reusit sa spun ca resist(daca am vorbit, inseamna ca erau intr-adevar sanse sa resist). Dupa ce am coborat mi-am dat seama ca as fi cerut o oprire de urgenta mai tarziu si m-as fi chinuit mai mult J. George a fost alaturi de mine, sora mea a insistat sa beau multa apa, Sorina mi-a cedat imediat locul ei in fata iar Ionut a fost extra-atent la condus, a vrut sa mergem mult mai incet desi am stat 3 ore in trafic pentru a parcurge 40 de km. Era foarte tarziu, toti erau obositi si mai aveam putin pana la destinatie.

Dupa ce am mai stat putin mi-am dat seama ce frumos e, cat de mult le pasa celorlalti de mine si de unii de altii, de altfel….ce bine e J. Si nu mi-a mai fost rau J. Bine,nici nu mai aveam mult de mers si am si adormit intre timp. Ei s-au mai invartit ca nu gaseau adresa (n-as fi rezistatJ))).

Ideea este ca  incep sa vad viata altfel J.

Tu ce ai simtit azi?:)

Lasă un răspuns

