Cateodata e nevoie sa lasi „sa se aseze” :)

Azi avusesem impresia ca am pierdut ziua, ca am mers cativa pasi inapoi. Dar George m-a linistit si mi-a spus ca e tot un pas inainte, o etapa necesara fara de care nu as fi putut ajunge atat de departe . E o zi de asezare. Asa a fost si la el. Ce pot sa spun, venind de la George caruia i se parea de multe ori ca pierde timpul si ca nu face destul etc. , e ceva🙂. Si m-am bucurat. Si pentru el si pentru mine🙂.

Intr-adevar, a fost o zi de asezare, o etapa intermediara necesara. Chiar daca nu numai ca nu am facut ce „trebuia”, ci am facut si ce „nu trebuia” pana la urma e doar o zi. Astazi a fost asa. Acceptam🙂.

Nu imi mai vine sa spun nimic. Doar sa ma las pe spate, sa imi pun mainile dupa cap si sa privesc. Si sa zambesc. Si bineinteles, sa ma duc mai bine la culcare :))). Noapte buna .

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

