Cauti ceva? Uita-te mai bine :)

Am intalnit o persoana care acum ceva ani avea afacerile ei. Mai multe; nu mai retin daca simultan – ba da, imi amintesc ca avea doua in acelasi timp. In fine, m-au impresionat rulajele de care vorbea: 92 de miliarde de lei pe luna….ok(doar de la una din firme) .

Si povestea: „la un moment dat s-a intamplat ceva – mi-am pierdut din agresivitate. Si atunci am decis sa fiu un simplu angajat „(bineinteles, pe un salariu foarte mare, dar totusi angajat ).” Apoi s-a mai intamplat ceva, o schimbare si nici angajat nu am mai vrut sa fiu.” Acum acea persoana e terapeut, liber- profesionist. Si in caz ca are dubii cineva, totul a fost intr-o evolutie continua. 🙂

Cand am mai frecventat cursuri de masaj am fost uimita sa aflu cati manageri au renuntat la postul lor pentru a deveni maseuri sau specializati in diverse terapii. Si ma gandeam: WT.? Cat castiga un maseur? De ce ai lasa postul de manager? Nu-i intelegeam prea bine si ma gandeam ca e ceva in neregula cu viata lor, ca au picat intr-o pasa mai proasta :))). Ei bine, am invatat ca nu e chiar asa.

Multi au renuntat la bani pentru suflet. Dupa ce au muncit atat, s-au stresat, au simtit nevoia sa faca ceva pentru sufletul lor. Pentru ce isi doreau, pentru ce ii facea sa se simta bine ;la inceput multi vin pentru vindecarea proprie. Pentru ca daca nu ai un echilibru, ai nevoie sa te vindeci. Si atunci dai naibii si slujba bine platita, si super-afaceri si te ocupi de tine.

Pentru ca tu, adica  fiecare din noi suntem cei mai importanti. Aici sunt lucrurile cu adevarat valoroase. Pana la urma, cu ce ramai? Ramai doar cu tine. Inainte cautam sa avem multi bani pentru a ne putea cumpara lucrurile de care aveam nevoie… ca sa fim fericiti, credeam noi. Si in timpul asta ne indepartam si mai mult de …fericire, iubire, echilibru. Asta pentru ca tot cautam in afara acel ceva care ne lipsea si care credeam ca ne va intregi odata ce il cumparam, sau il aveam intr-un fel sau altul.

Cand te uiti in afara, in cel mai bun caz afli ca nu ai sa gasesti niciodata ce cauti in acest mod. Toate sunt inauntru. Si odata ce ai constientizat asta, nu mai ai nevoie de nimic. Pentru ca ai de toate. Si viata e un joc, faci ce vrei tu. Nu mai ai nevoie de afaceri, de o slujba, ai nevoie doar sa te manifesti asa cum doresti.

Cel mai de pret lucru pe care il avem suntem noi. Si prin noi experimentam, interactionam,cream, daruim. Eu asa simt acum. Poate mai tarziu voi ajunge la o alta concluzie. Prea multe persoane am vazut care au un potential imens, in sensul ca daca vor ar putea sa nici nu lucreze (adica sa nu faca „munca de jos”, cum se spune – ci sa fie altii care sa se ocupe de asta si ei sa managerieze pur si simplu). Insa aceste persoane au si un nivel al constiintei foarte ridicat si ele stiu ce stiu. Au de toate, fac doar ce le place. Nu mai au nevoie sa stranga bani, sa faca bani..pentru ce? Deja au tot ce le trebuie si au convingerea ca asa va fi si in viitor.Nu le este frica. Nu au de ce. Nu pot pierde nimic. Este doar experienta, invatare, evolutie.

Inainte mi se parea ciudat,poate „ineficient”:))), acum inteleg mult mai bine. Si mie imi place sa fac ce vreau si in momentul in care am ocazia sa fac ceva ce imi creaza atata satisfactie, chiar nu imi mai trebuie nimic altceva.

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

