Salut :)

Mi-ar fi placut sa stiu de la inceput cum se numeste postul asta, dar nu stiu :))).

La fel cum habar n-am ce se va intampla de acum incolo. Insa ghici ce? Tot mai simt nevoia sa scriu :)). Sa citeasca cui ii foloseste.

Nu cred ca voi scrie in fiecare zi, pentru ca nu vreau sa fie nici o presiune. Vreau sa fac doar din placere. Nu stiu exact despre ce voi scrie sau in ce forma, daca va fi in vreo forma. Cel mai important e sa incep ceva in directia pe care o simt🙂.

Asa ca… salut din nou :))).

Poate reusesc in sfarsit sa imi fac „ordine” cu mancarea. Adica sa am o privire mai de ansamblu asupra meniului pe termen scurt si lung. Pentru ca altfel, mananc prost, scump si dezorganizat. Si deja parca mi-as fi legat de picioare niste bile mari de fier  si incerc sa zbor :))). „Good luck with that :)))”. Vad ca deja incep sa scriu  in engleza. Apropo, caut si eu niste persoane care sa ma ajute sa traduc blogul din romana in engleza. Trimiteti-mi un mesaj daca simtiti ca ar fi o treaba buna pentru voi. Mersi🙂.

Altceva.. eu ma simt foarte bine. Inca mai sunt lucruri de clarificat, mistere de descifrat, insa eu ma simt foarte bine. Asta e tot ce conteaza.

Nu mi-am gasit inca fraza de final, dar va veni ea :))).

 

Lasă un răspuns

