O noua eu :) YEY! :))))

Am un zambet larg pe fata 🙂 .

A venit si ziua asta, am asteptat-o de mult, am crezut ca e mai departe, dar uite ca e chiar aici.

Spuneam cand am inceput ca oricum suntem altii cu fiecare zi, dar eu imi propun sa ma schimb in doua luni mai mult decat pana acum.Ei bine, m-am transformat mai mult decat am reusit in toata viata mea. Cum asa?

Uite-asa :))). Am simtit ca e momentul, m-am gandit ca daca imi stabilesc un obiectiv voi ajunge mai departe decat in mod normal. Speram sa ajung aici, desi atunci nu stiam prea clar ce inseamna aceasta transformare. Si acum mai am nevoie sa inteleg, pentru ca nu este completa inca. Dar am facut un pas urias, cel mai greu, daca nu cel mai important salt.

Nu voi incerca sa explic pe blog exact ce s-a intamplat, pentru ca e mai complicat. Si abia inteleg si eu.

Ce pot sa-ti spun este ca ceilalti vad o schimbare , dar nu considera ca e ceva iesit din comun. Ma vad mai puternica, sora mea a observat ca sunt capabila sa ma duc singura la shopping si dispusa pentru mers la mare :)))). Insa conteaza ce cred eu, pentru ca stiu si simt cel mai bine. E o schimbare de la cer la pamant, una foarte asteptata si dupa care efectiv am plans. E o eliberare, o trecere la un alt nivel. Pe toate planurile. Ceilalti nu pot vedea inca efectele, pentru ca mai dureaza pana se manifesta. In plus, continuu sa fiu in transformare :).

Am devenit intr-adevar mai puternica, mult mai puternica. Chiar daca a trebuit sa fiu mai slaba pentru asta, mai vulnerabila si chiar sa ma fac de ras :)))). Am mai multa incredere in mine ; atat de multa, incat stiu sigur ca nu pleaca nicaieri. E posibil sa o mai pierd din vedere uneori, dar fondul e altul. Acum stiu, nu cred sau sper. Stiu :).

Azi se pare ca vorbesc metaforic; e doar din cauza ca nu vreau sa spun pe blog toate cate s-au intamplat. E o concluzie, cu siguranta mai greu de inteles, dar ia partea frumoasa : Intelegi ce vrei tu si e bine :).

Mi-am schimbat modul de operare, lucru fundamental. Nu-mi mai fac liste, planuri detaliate. Inainte imi facusem si un program bazat pe bioritm, la ce ora e mai bine sa faci o activitate sau alta. Au fost bune, inca imi mai folosesc, dar nu mai am atata nevoie de ele. Nu doar le-am lasat la o parte, am incredere ca obtin mai multe fara prea multe planificari.

Cel mai important, ma iubesc si iubesc mai mult :). Nu ma mai consider vinovata :))). Accept mult mai mult lucrurile asa cum sunt. Am incredere ca e bine. Nu imi mai este atat de frica. Asta e o mare schimbare :).

Ma astept la neprevazut, nu ma mai incred  in minte, ci in inima, si chiar mai mult decat atat. am invatat ca daca le las, lucrurile se desfasoare mult mai minunat decat sunt eu capabila sa concep acum cu mintea. Exemplu, uite ce planuri imi faceam cu „49 de zile inainte de o noua eu” :

„Mi-ar placea sa fac un mic exercitiu si sa multumesc anticipat pentru toate obiectivele, ca si cum deja s-ar fi intamplat :) :):) :

Multumesc pentru cele 37 de  volume Jules Verne  citite. Nu credeam ca voi indeplini obiectivul acesta, dar a fost neasteptat de placut si de satisfacator; le-as fi citit si pe celelalte, dar am preferat sa lecturez si alte carti in paralel :) :D.

Sunt profund recunoscatoare pentru faptul ca de fiecare data multumesc pentru mancare. Deasemenea, ma bucur ca am reusit sa ma gandesc ca organismul meu asimileaza doar ceea ce are nevoie. Totul a fost mai usor si a avut un gust mai bun. Am consumat mai putin si m-am bucurat mai mult de mancare :)

Multumesc ca am reusit sa ma mobilizez la timp si sa fiu din ce in ce mai dispusa pentru un efort mai ridicat si prelungit.Toate sarcinile au devenit mult mai usoare odata ce le-am inceput efectiv.Cum se numea cuvantul ala?…”amanare” deja a disparut din dictionarul meu :) :D.

Multumesc pentru toate informatiile pe care le-am citit despre dezvoltarea personala. M-au ajutat enorm si ma ajuta in continuare.Mi-am putut explica multe lucruri si afla multe trucuri. Nu zic ca imi pare rau ca nu mi-am propus mai demult, pentru ca nu e asa, dar ma bucur ca am reusit sa aflu atat de multe si as fi extrem de fericita sa continuu un program de genul acesta.:)

Multumesc ca am inceput sa gatesc si sa invat cate ceva despre ingrediente, retete, efecte, trucuri etc. As sta toata ziua sa gatesc. Apropo, mi-am amintit ca am mai avut o perioada de genul, cand am inceput sa fac pizza – retete inventate de mine , bineinteles. Si mi-a placut atat de mult, incat George s-a speriat si s-a temut sa nu ajung o fata din aia care sta toata ziua la cratita. Se pare George, ca de ce ti-e frica de aia nu scapi?:):) Nimeni nu poate spune ca pizza mea cu lamaie si spanac nu a fost buna.  Serios acum :) .

Multumesc pentru iesirile in natura. Fara asta, nu cred ca as fi reusit sa realizez tot ce mi-am propus. M-am incarcat cu atata energie, incat a fost un deliciu sa indeplinesc toate sarcinile pe care mi le-am trasat.

Si nu in ultimul rand, multumesc pentru blog si pentru toate posturile.Pentru persoanele care au citit si pentru ce am invatat scriindu-le.”

Ce e „bolduit” e inca valabil. Restul…:))). Uite ce imi propusesem si ce am realizat in loc. Nici nu e termen de comparatie.

Activitatile pentru care nu am mai simtit atat de mare atractie si erau mai mult ca si obligatie le-am lasat la o parte. Si nu m-am simtit vinovata, lasa, neserioasa ci mi-am multumit pentru asta si m-am acceptat asa cum sunt :). Apoi au aparut celelalte :).

M-am vindecat :). M-am vindecat in foarte mare masura. Mai dureaza pana se vad efectele in toata splendoarea lor :))), pentru ca asa functioneaza lucrurile. Am taiat „raul” din radacina, am vindecat de la cauza. Mi-am schimbat ” programul computerului” ; inca mai fac asta :).

Am constientizat ca nu este bine si rau. Inca nu am asimilat complet, insa am constientizat, nu doar am luat cunostinta si am fost de acord cu asta :).

E minunat, ce pot sa mai spun. Viata e minunata. Nu ma mai grabesc nicaieri, am tot timpul din lume. Nu imi mai pasa atat de mult de gura lumii (si anihilez  orice urma imediat ce apare; de fapt, o accept, nu ma consider vinovata pentru asta si constientizez ca doar eu imi creez realitatea ).

Inainte vroiam sa fac multi bani, foarte multi si repede. De parca trebuia sa recuperez ceva. Evident, timpul pierdut. Acum multumesc pentru timpul acela, nu il consider deloc pierdut ci extrem de valoros. Datorita experientelor mele am ajuns aici.

Partea frumoasa e ca viata are grija de tine si ia deciziile bune in locul tau, sa te indrume pe calea potrivita. Asa mi s-a intamplat si mie. La cateva  zile dupa ce am inceput programul asta (de fapt, dupa cam o saptamana), asociatele mele ” au scapat” de mine. Si bine au facut; pentru ca atunci cand as fi aflat si eu ceea ce ele au stiut dintotdeuna, as fi plecat singura. Mai bine mai devreme decat mai tarziu pentru toata lumea.

De cand am aflat pana mi-a trecut complet au trecut 18 ore. Am spus ce aveam de spus, si aici m-a ajutat si George care a avut o minte mai limpede si a putut vedea situatia mai clar. Eu am fost pur si simplu socata. Acum le multumesc Ioanei si Anei pentru ca daca as fi ramas acolo mi-as fi pierdut libertatea; si pasiunea. As fi sacrificat multe  incercand sa multumesc pe toata lumea. Dupa cele 18 ore, am simtit in toata fiinta mea e ca doar bine ce se intampla. Chiar daca nu intelegeam atunci, simteam :).

Daca nu s-ar fi intamplat asta, nu as fi avut timpul si linistea pentru calatoria mea interioara :). Cand te schimbi, totul din jurul tau se schimba. Dar in interesul tau, chiar daca pare invers la prima vedere :). Si eu incepusem de ceva timp sa ma transform :).

Acum mi-am regasit pasiunea :). Simt un impuls puternic de a-mi face cunoscuta tehnica de design sprancene. Chiar cred si simt ca as putea ajuta pe multi in felul acesta. De multe ori era cat pe ce sa renunt definitiv la ea, sa nu mai lucrez niciodata in acest domeniu. Si de fiecare data imi parea rau ca se pierde, chiar am avut tentative sa o las mai departe. Stiu ca eram in Cluj si aveam programat un interviu la cel mai tare salon de acolo. In perioada aceea ma gandeam nu doar sa plec din oras, ci chiar sa parasesc definitiv domeniu. Nici nu mai vroiam sa ma prezint, insa am spus ca ma duc sa le arat si lor cum lucrez, macar sa nu se piarda. Sa fie de folos cuiva. Am pus eu mai multe intrebari decat cosmeticiana de acolo si mi-am dat seama ca degeaba te temi sa nu-ti fure altul meseria. Nu e chiar asa de usor de dat mai departe :).

Daca as fi ramas la salon, as fi renuntat la tehnica asta sa fac pe plac la toti. Unele lucruri trebuiesc schimbate din radacina pentru a functiona si multora le e frica.

Mie nu numai ca nu-mi este frica, dar am si foarte multa incredere. Si asta e ca un drum care se desfasoara in fata ta. Daca nu crezi si ti-e frica, nu-l vei gasi niciodata. Si atunci iti dai singur dreptate: ” nu se poate dom’le” :). Acum nu mai astept nici un „moment perfect”, nici o „conditie favorabila”, fac ce simt ca e potrivit, ce vreau  si nu mi-e frica sa schimb oricand doresc.

Acum am inchiriat un post de cosmetica intr-un salon foarte frumos din Romana, la cateva minute de metrou. Exact ce-mi trebuie pentru ce vreau eu sa fac. Inca mai suntem in negocieri, dar eu zic ca totul va fi asa cum trebuie sa fie. As fi putut sa-mi inchiriez si un salon pentru ca acum situatia materiala imi permite mai mult decat inainte ( multumesc George 🙂 ), dar nu imi mai doresc acest lucru acum. Vreau ceva diferit, necesita timp si asta e cel mai potrivit pentru mine in momentul de fata.

Eu ma bucur de noua eu :). Si inca ma transform. Dar o voi face mai mult in tacere, nu voi mai „palavragi” in fiecare zi despre asta:). Totusi, daca voi mai simti nevoia sa scriu voi proceda in consecinta. In mod clar, imi voi reface intreaga viziune cu lista de dorinte. Descopar noi metode a ajunge mai repede la ce isi doreste sufletul meu :). Si asta presupune in primul rand renuntarea la ce-i vechi pentru a face loc noului :).

Imi multumesc pentru transformarea mea completa :).

2 gânduri despre „O noua eu :) YEY! :))))

  1. Irina draga,
    Am citit toate postarile tale cu noua schimbare (aproape zilnic) si te felicit pentru tot… cuvinte .. gandire..ganduri scrise printre randuri . Iti doresc sa ajungi la acea liniste si maturitate emotionala la acea transformare de care siti tu ca ai nevoie ,de care avem cu toti nevoie si pe care multi nici nu incercam sa o cautam..Orice ai face in viata sa stii ca va avea un efect bun , deoarece te-ai implicat mereu cu toate resursele si nu a fost „doar un job „.
    Te pup te imbratisez !!! si te felicit

  2. Raluca draga, iti multumesc mult :). Ma bucur ca ai citit, nu stiam :*:*:)). Iti doresc si tie acea transformare de care ai nevoie. Am toata increderea ca este si va fi minunat. Te invit pe la mine. Cand vii?:)))

Lasă un răspuns

