1 singura zi pana la o noua eu :)

Salut:)

Ce-ar fi azi sa nu vorbesc despre mine? Sa vorbim despre tine? Cum te simti cand am spus asta? Bine, de-abia astepti, pus la zid, pus intr-o situatie usor neplacuta, nu te simti pregatit, nu prea ai chef, te gandesti ce anume am putea vorbi despre tine?

Toti avem ceva de ascuns. Si ma refer aici mai ales fata de noi. Stim ca e ceva acolo, de asta ne simtim atat de putin confortabil cand vine vorba sa vorbim despre noi. Cine vrea sa-si spele rufele in public? Cine vrea sa-si spele rufele punct? Logic, toti am vrea sa avem haine curate, dar in realitate fugim si de apasat butonul de la masina de spalat. Nu e mai frumos sa ne uitam la altii cum procedeaza, sa ne simtim mai bine cand vedem cum se curata hainele..da, e foarte frumos. Si mie imi place. Si mereu aveam tendinta de a ma apuca sa mi le spal si eu, poate si incepeam dar ramaneam mai mult cu intentia.

Nu stiu daca tu, citind vreunul din posturile astea te-ai simtit impulsionat sa faci ceva. Salutari Elidei pe aceasta cale, nu mai stiu daca a inceput ceva asemanator dar succes oricum :). Nu stiu daca ai simtit ca „trebuie” sa faci ceva. Nu stiu daca te-ai simtit bine, daca ai recunoscut ce am vrut eu sa spun aici sau nu, daca te-ai simtit impovarat sau eliberat sau indiferent.

Stiu ca unele persoane au citit in fiecare zi posturile mele. Si va multumesc mult, pentru ca m-ati ajutat:). Am avut o motivatie mai mare, am reusit sa scriu zilnic, timp de 2 luni. Despre mine. E ceva :)).

Ce vroiam sa spun e ca, indiferent de trairile pe care le-ai avut, nu te simti obligat sa faci ceva, sa schimbi ceva pentru ca alfel e foarte rau. De fapt, nu e cazul sa-ti spun eu ce sa faci, tu esti in masura sa decizi asta.

Pe mine ce m-a ajutat foarte mult si e unul din lucrurile pe care le-am invatat in aceasta perioada e ca este important sa ma accept asa cum sunt, cu bune si cu rele. Mai ales cu rele, dar si cu bune (sunt multi care nu se accepta nici cu bune:)). E ok asa cum suntem chiar acum. Nu avem nimic de schimbat, suntem perfecti.

Daca simtim vreodata nevoia sa schimbam, atunci e bine si noi luam decizia. Daca nu simtim niciodata nevoia asta, atunci e bine si noi luam decizia :). Iar daca nu am ales constient schimbarea si totul s-a intors cu susul in jos, inseamna ca ni s-a trezit aceasta nevoie de schimbare, e bine si sta doar in puterea noastra sa decidem cum vrem sa arate viata noastra. Pentru ca poate fi cum ne-o dorim. Si atunci intalnesti tot felul de oportunitati si informatii, poate chiar posturi de genul asta.

Nu stiu cum am ajuns sa vorbim despre tine, intentionam sa spun doar intr-o fraza si gata. Se pare ca am ajuns sa vorbesc tot postul. Poate pentru ca simt ca esti nerabdator, curios sa vezi ce se mai intampla, ce se mai schimba, de fapt – unde s-a ajuns?:))) Sau cand se mai termina odata, ca m-am saturat sa citesc in fiecare zi :)))? :).

Tot eu sunt, cum am fost dintotdeauna. Numai ca acum imi dau seama cat de minunata am fost dintotdeauna :).

Imi multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

2 gânduri despre „1 singura zi pana la o noua eu :)

  1. eu am sa merg pe alta linie de schimbare!am sa pun punct unei etape din viata mea si am sa incep alta!o alta etapa in care voi incerca in fiecare zi sa fiu un om mai bun!acest proces incepe de maine si voi avea si un blog!aceasta etapa se bazeaza pe folosirea experientelor acumulate,in special cele rele!etapa asta ce urmeaza nu va fi ceva de genul”x zile pana la o noua eu”ci”zi de zi mai buna „:)sper sa reusesc!elidush de plush

Lasă un răspuns

