2 zile pana la o noua eu :)

Salut 🙂

Ziua de azi a fost excelenta :). Lucrurile incep sa se aseze..si imi place. Acum toate se rezolva mai usor, se intampla mai mult de la sine…

E adevarat, mai am de lucrat. Inca imi mai bat la usa fostele obiceiuri si imi pun bete in roate. Dar e normal. Asta e procesul. Nu se poate ca o schimbare de fond sa apara dintr-o data.

Nu mai e cum a fost. Inainte, faceam progrese, dupa care incet-incet reveneam; sau ma apropiam. Progresele adevarate se faceau greu si in timp. Era mereu frica aceea ca voi cadea in vechile obiceiuri si nu ajung nicaieri. Acum nu-mi mai este frica. Nu am cum sa ma intorc inapoi. Am trecut peste o prapastie si podul l-am ars. N-oi fi chiar nebuna sa sar inapoi :):)))). Daca vreau senzatii tari, atunci merg inainte :). Partea frumoasa de acum incepe :).

Inainte imi faceam planuri peste planuri, liste peste liste. Acum nu. Nu mai am nevoie de ele, mai mult ma incurca. Recunosc, mai am de lucrat pana sa le eliberez total, sau pana sa gasesc un echilibru bun. Dar ideea de baza e sa ma las dusa de val, dar nu la modul vechi cand „se alegea praful si pulberea de tine”, sau ” iti mancau cainii din traista”, sau asemeni greierului din faimoasa fabula. E ca si cum furnicuta din aceeasi fabula a descoperit o metoda mai buna de a aduna chiar mai multe provizii ducand o viata de greiere :).

Mai greu de explicat, o voi face mai tarziu cand voi stapani mai bine aceasta metoda. Dar spre asta ma indrept. Daca ti se pare imposibil, sa stii ca nu este. E cu totul altceva, dar in nici un caz imposibil.

Am crezut ca voi ajunge aici cand am inceput? Sub nici o forma. Dar sunt extrem de bucuroasa 🙂 .

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

2 gânduri despre „2 zile pana la o noua eu :)

Lasă un răspuns

