3 zile pana la o noua eu :)

Cica nu este indicat sa vorbesti despre lucruri negative, despre ce nu-ti place fiindca le dai putere si apoi scapi mai greu de ele. Asa ca eu n-am sa vorbesc azi prea multe. Pentru ca nu vreau.

Ce pot sa spun e ca mai e de lucru, nu e chiar atat de usor. Nu e atat de usor sa fii puternic cand iti vezi partile slabe, nu le accepti, te straduiesti sa le accepti, ti-e frica de ce s-ar intampla daca ai arata ce ai tinut ascuns atata timp, chiar si de tine… mai ales daca in timpul asta nici lumea din jur nu le accepta.

Cand esti vulnerabil, daca si ceilalti cred ca ai de ce sa fii vulnerabil si ca nu e ceva in neregula, dar in acelasi timp iti spun ca nu e foarte ok…. ei bine atunci e greu. Cu atat mai dificil. Cand esti stapan pe tine, nu-ti pasa de ce zice lumea, cum esti privit, nu-ti este frica de faptul ca nu vei mai fi atat de placut si tot ce decurge din asta. Mergi pe drumul tau si e bine, intalnesti oameni care sunt pe aceeasi lungime de unda si ajungi mult mai departe decat daca tot ai fi incercat sa te incadrezi in tipare, sa te faci placut sau acceptat etc.

Dar cand sapi atat de adanc si ajungi chiar la lucruri dificil si pentru tine de acceptat cu totul, atunci ai tendinta sa te uiti in afara, sa te intorci spre ceilalti. Si atunci te lasi influentat de … privirea bolnavicioasa a lumii care critica doar pentru ca nu se accepta la randul ei.

Pentru ca daca ne-am accepta pe noi asa cum suntem, n-am mai judeca nici pe altii, nu am avea pretentia sau asteptarile sa fie intr-un anume fel, nu am mai barfi, n-am mai desconsidera etc. I-am accepta si pe ceilalti asa cum sunt. Asa ca ce sfat sa dea cei spre care te intorci? „eu te sfatuiesc sa nu faci asa, pentru ca daca eu as fi in locul tau as evita asta, pentru ca”…pentru ca nu ne placem pe noi, ne criticam, nu ne iubim si la fel facem cu ceilalti. Asa ca automat, ce sfat sa primesti de la o persoana apropiata?”eu nu vreau ca tu sa suferi, sa nu fii iubita, placuta, acceptata asa ca…evita sa faci asta”. Si adaug aici, si e doar parerea mea, acea persoana, daca nu ar fi apropiata de mine, m-ar judeca si critica in acelasi mod in care ar face-o altii. Sau e posibil sa o faca altii, poate multi din ei.

Uite de asta e bine sa te uiti doar la tine cand vrei niste raspunsuri sau ai nevoie sa iei o decizie. Pentru ca altfel te izbesti de zidul de frica si de lipsa de iubire a celorlalti si nu mai reusesti sa te eliberezi niciodata (sau poate doar dupa ce se elibereaza ceilalti si te trag si pe tine dupa ei, iar tu urmezi turma cum ai fost obisnuit; sau de fapt nu-ti mai este frica sa faci doar ceea ce simti, pentru ca vezi ca si ceilalti fac la fel :)).

Eu incep sa accept din ce in ce mai multe aspecte la mine, insa pentru unele,  la care am tinut foarte mult pana acum 🙂 mai am nevoie de timp pentru a le elibera cu totul. Mai am nevoie sa cresc si sa fiu mai puternica. Si din zi in zi sunt mai plina de iubire :).

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

P.S. Pana la urma, am spus destul de multe :)))

Lasă un răspuns

