4 zile pana la o noua eu :)

Am gatit ceva in perioada asta: gris cu lapte :))). Astept chiar acum sa se raceasca.

M-am prins de ce nu-mi venea mie sa scriu postul ieri. pentru ca am tot asteptat sa treaca ziua, poate-poate mai experimentez ceva si am ce scrie. Si bineinteles seara se facea prea tarziu si nu mai aveam chef ; ma chinuiam, in loc sa fie o placere. Dar nu e numai asta.

Sigur, e frica de a nu cumva scrie ceva neinteresant, poate lumea nu mai vrea sa-mi citeasca blogul etc. Si ce inseamna asta? Ca nu sunt eu destul de interesanta, inteligenta, inspirata etc. Asa cred ca a gandit creierul meu de-i era frica sa scrie blogul dimineata sau in mijlocul zilei, chiar daca nu avea nimic de spus. Dar ce stie el :):))))).

E bun grisul asta :). Sa stii ca am mai adaugat dulceata de nuci, trandafiri, piersici,capsuni si piure de castane ( cumparate bineinteles si nu toate odata – pentru ca nu le-am avut pe toate odata :)))).

Tu ce mai faci? Ca nu te-am intrebat :).

Ce-ar fi daca as incheia postul chiar aici? 😉

Multumesc pentru transformarea mea completa :).

 

Lasă un răspuns

