6 zile pana la o noua eu :)

Astazi am simtit nevoia sa citesc. Si am citit o carte , de fapt un e-book pentru care iti dau si link-ul, daca vei considera ca iti foloseste vreo informatie de acolo.

Am zis ca citesc ce mi se lipeste de maini, si o surpriza placuta a fost sa imi apara la indemana carti, informatii de care aveam nevoie la momentul respectiv. De data asta nu a mai fost ca in trecut. Nu m-am fortat sa citesc (ce-i drept am insistat foarte putin sa si termin, dar cam atat :)). Nici nu m-am straduit sa invat, doar m-am informat. Am rasfoit o carte aproape toata ziua (pentru ca are vreo 700 de pagini-mici) si mi-a facut placere. Abia astept sa mai citesc din ea, chiar imi folosesc informatiile.

In continuare ma eliberez 🙂 , sap iar in trecutul meu, il accept si il iubesc si imi dau seama ca doar eu l-am facut sa fie negru, cand de fapt nu era cazul. Nu ma invinovatesc, accept si multumesc. Am putut ajunge aici :).

E atat de ciudat cum ne sunt antipatice unele persoane sau chiar le detestam de-a dreptul ( depinde ce ne-au facut sau ce credem ca ne-au facut ). E ciudat pentru ca in realitate lucrurile s-ar putea sa nu stea chiar asa cum credeam noi. Poate sunt chiar opuse. Tot cautand persoane din trecut mi se arata asta din nou si din nou.

Oare de ce credeam ca dracu-i negru cand de fapt nu a fost vorba de nici un drac? Si mi-am facut viata un iad. Dar nu-i nimic, acceptam si multumim. Ma bucur ca am ajuns aici, am constientizat asta, am putut ierta si iubi :). Da, iubesc pe toti, inclusiv pe cei cu care am avut divergente la un moment dat pentru ca asa ma iert si ma iubesc pe mine. E minunat. Chiar acum cateva minute am abordat pe mess o alta persoana cu care am avut niste probleme, fata de care am (inca) resentimente si consider ca mi-a gresit. Poate asa e, poate am gresit si eu fata de ea. Nu conteaza. Nu mai conteaza. Cel mai bine e sa iubesti si sa ierti. Si sa constientizezi.

De asta ma bucur atat de mult ca citesc. Pentru ca ma ajuta sa constientizez.

Ma simt mult mai bine. Mult mai eliberata :). Neasteptat de bine :))).

Ma gandeam: si noi poate am gresit fata de unele persoane la un moment dat si ele ne dispretuiesc efectiv, sa nu zic ne urasc. Si noi poate nici nu stim. Chiar habar n-avem ca am facut rau cuiva, sau cat de rau. Si daca persoana aceea ar veni si ar vorbi cu noi, ce bine ar fi pentru toata lumea. Tuturor ne prinde bine o imbratisare :). Asa ca imbratisare :). Cu toata dragostea :).

Multumesc pentru transformarea mea completa :).

P.S. link-ul pentru e-book: http://www.scribd.com/doc/24072884/Cauzele-Spirituale-Ale-Bolilor-Valeriu-Popa

P.P.S. are si zoom (apasa pe „plus”) – scuze daca am jignit pe cineva, dar am considerat ca e mai bine sa precizez 🙂

 

 

2 gânduri despre „6 zile pana la o noua eu :)

  1. Scrii foarte frumos ce sa zic :). Pe vremuri lumea isi facea un jurnal personal pe care il tinea departe de vazul tuturor, acum de cand a aparut internetul si blogurile ne place sa impartasim trairile noastre cu altii. Am impresia ca citesc ceva interzis asa o sa ma opresc aici 😀 inainte sa incep sa cred ca te cunosc si sa astept cu nerabdare sa mai scrii ceva nou.

Lasă un răspuns

