7 zile pana la o noua eu :)

Mi-era un pic frica sa scriu postul asta. Uite ca si-a facut aparitia din nou – frica. Dar ce e frumos de data asta e ca vine si pleaca :). Salut -Salut si apoi fiecare pe drumul ei :)))).

Mai beau o gura de apa sa-mi fac curaj. Imi place atat de mult fiecare zi in parte, mereu descopar si invat cate ceva. De exemplu, putin mai inainte imi era frica sa nu cumva sa nu fiu „la inaltime”. Chiar nu-mi venea sa spun mare lucru, n-am facut nici o „megadescoperire” azi. Recunosc totusi ca nu scriu chiar totul pe blog si azi am mai devenit constienta de ceva. Dar toate la timpul lor.

Vroiam sa mai citesc ceva  despre dezvoltarea personala inainte, sa intru in nu stiu ce stare, „mai potrivita” etc., poate-poate scot niste „vorbe de duh” :)))). Asta a fost frica si i-am spus „Salut”, apoi a plecat pe drumul ei. Pesemne e foarte ocupata :))). Nici nu vreau sa o retin :))).

Mai dureaza pana scapam de toate. Dar lucrurile care mi-au dat batai de cap in trecut, care m-au terorizat efectiv deja sunt mult diminuate. Daca as fi baut cafea, le-as fi invitat pentru putin „quality time”. Dar nu beau, asa ca zic un „Salut. Ce mai faceti? Serios? Bine, la revedere. O zi buna si sper sa nu va mai vad niciodata. Dragut totusi ca v-ati gandit la mine” :))).

Da, se pare ca vorbesc cu problemele mele :)). De fapt, le scriu. Cum imi dau seama de ele, cum vad ce se ascunde in spatele lor, mecanismul – il scriu, il eliberez si apoi schimb „programul”. Si am rabdare; pentru ca stiu ca e nevoie de ceva timp pana „sa isi faca efectul”.

Asta cred ca e postul „ghilimelelor”, dar e ok. Ce daca sunt multe ghilimele? S-or mai trezi cativa care sa strambe din nas, sunt inca multi care inca mai ridica in slavi limba romana si se uita urat la cei care mai fac greseli de gramatica si tot spera ca poate o sa se simta cineva.

Dar e ok. E usor sa judeci. Daca nu pe cei care fac greseli, pe ceilalti care se plang de asta. :)))

Salut-Salut si a plecat :).

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

