9 zile pana la o noua eu :)

Nu pastrez nimic pe mai tarziu, nu ma astept la nici un rezultat. Oricum se va schimba si va ajunge sa fie cu totul altfel decat m-am asteptat.

Ma uitam si eu la ce imi doream initial si ce a ajuns sa fie. Asa este si va fi peste tot in viata mea. Doar lucruri bune si neasteptate. Frumoase si cu toate astea asemeni unui „deja-vu”, pentru ca in sinea mea asta cautam.

Respir adanc si zic ca inca ma mai gandesc la ce vreau sa fie, la ce vreau sa spun.Si e bine pana la un anumit punct. Deja ajung sa scriu fara sa ma mai gandesc prea mult; un lucru pe care mi-l doream foarte mult. Inca mai am de lucrat cu mine, dar e o activitate placuta🙂.

Mai sunt inca aspecte din trecut care ma „bantuie”. Inca nu le pot lasa sau ierta. De fapt, eu le-am parasit si iertat de mult, dar inca se mai agata de mine niste ramasite. Si am aflat ca e nevoie sa accept si sa multumesc.

Asa ca multumesc tuturor celor care nu au crezut in mine, care nu m-au apreciat, carora nu le-au pasat de mine. Multumesc celor care m-au ranit si m-au facut sa sufar, care m-au facut sa-mi fie rusine si frica. Multumesc celor care „m-au ajutat” sa-mi formez niste obiceiuri „nesanatoase”, care m-au bruscat si m-au facut sa ma indoiesc de mine. Multumesc celor care m-au facut sa cred ca nu sunt destul de buna. Multumesc mie.🙂

Multumesc pentru transformarea mea completa🙂

2 gânduri despre „9 zile pana la o noua eu :)

Lasă un răspuns

