11 zile pana la o noua eu :)

Acum nu prea am ce sa scriu… sunt intr-o stare mai asa..de incertitudine.

Iarasi mi-e frica dar am incredere in acelasi timp. Ma las dusa de val, dar mi-e frica totusi sa iau o decizie. Accept lucrurile astea.

Ce pot sa mai spun, momentan nimic. Trebuie sa plec acum. Pa pa 🙂

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

2 gânduri despre „11 zile pana la o noua eu :)

  1. irina!ma simt pierduta,in blogul tau pe care tocmai ce l-am descoperit!explica-mi care este faza cu o noua eu!de unde a inceput.am citit 6 postari,ma dor ochii!voi citi tot cand ma recuperez(momentan sunt proaspat operata )si nu mai am rabdare!vreau sa stiu de unde a inceput asta cu o noua eu!:D….ca as incepe sa fac si eu ceva de genul cu mine!te pup elida

    • Salut Elida 🙂 Ma bucur ca ai descoperit blogul. Recuperare rapida:). Cum a inceput… din instinct, din dorinta de a face ceva acum, de a ma ocupa activ de dezvoltarea personala. Pentru ca nu se mai putea altfel! Si bine am facut, pentru ca m-a ajutat foarte mult. Am reusit sa trec peste anumite situatii care s-au intamplat ulterior mult mai bine. Si mi-am luat un termen – nici prea scurt, nici prea lung – 60 de zile mi s-au parut ok. Ma gandeam ca daca reusesc 60, voi mai reusi inca 60 si tot asa :). Am zis sa scriu in fiecare zi ceva. Daca citesti de la inceput, vezi ca mi-am propus ceva si am ajuns sa fac cu totul altceva. Face parte din schimbare. Daca simti nevoia sa faci ceva de genul, te incurajez. Pe mine m-a ajutat foarte mult. Nu pare cine stie ce, dar vezi la sfarsit cat de mult s-au schimbat lucrurile 🙂 Daca faci si tu, sa ma tii la curent :). Multumesc ca citesti. Te pup 🙂

Lasă un răspuns

