12 zile pana la o noua eu :)

Sa sapi in trecut nu e asa de usor. Nu cred ca cineva ar spune ca ar fi, dar totusi am simtit nevoia sa precizez. Sunt frustrata. Dar e necesar sa fiu puternica in acelasi timp si sa fac ce cred eu ca e bine, chiar daca nu e chiar atat de benefic pana la urma. Prea multe frici. 🙂

Sunt intr-o dilema si intr-o usoara incurcatura. Sunt sigura ca rezolvarea e simpla, insa asa ne place noua sa ne complicam si sa ne cream tot felul de situatii imposibile, fara iesire. Cum am mai trai altfel? Cu ce sa ne ocupam timpul?

Ne-ar trebui o doza de incredere si mai ales curaj, care mie imi cam lipseste in seara asta. M-a invatat bine cine m-a invat. Am invatat cu succes  sa-mi fie frica si sa evit conflictele . Nu imi place. Azi sunt o lasa. Si accept asta. Multumesc pentru asta.

In continuare sunt o lasa :))):)))). Oooof… nu cred ca mai pot continua mult postul asta.

Hei …! 🙂 Deja se intrezareste ceva… incep sa vad cate un lucru… Si astea se numesc treburi de rezolvat. Am mai gasit inca ceva de incheiat.Deja se face lumina. Inca nu mi-am dat seama ce am de facut, dar accept. Si hai ca imi iau inima in dinti. Dar ce am de facut acum nu e de scris pe blog. 🙂

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

