14 zile pana la o noua eu :)

Desi mi-e somn, am tot amanat sa scriu postul asta. Pentru ca azi mi se pare ca nu prea am ce scrie. Desi a fost o zi minunata :).

A venit Teo in vizita, sta cateva zile si ma simt ca si cum as fi eu in vacanta prin Bucuresti :):)). Hai sa mergem acolo, hai sa facem aia, super 🙂 . Le-am zis (lui Teo si Lexuti) sa ma ia si pe mine. Chiar imi place:).

Dar cam atat vreau sa spun azi. Sunt mult mai deschisa, imi face mult mai multa placere sa experimentez, sa accept orice apare in viata mea, insa mai am si momente cand nu am chef, cand prefer sa fac altceva. Si multumesc , ma bucur si accept si partea aceasta din mine. Mai ales in ultimul timp, daca nu am vrut sa fac ceva s-a dovedit ca lucrurile s-au asezat in asa fel incat m-a avantajat (si pe ceilalti de asemenea) . Dar chiar daca nu ar fi cazul, nu-i nimic. Nu ma plang, nu incep sa ma pedepsesc etc; accept, multumesc, ma bucur si gata.

Si gata pe ziua de azi :).

Multumesc pentru transformarea mea completa :).

Lasă un răspuns

