16 zile pana la o noua eu :)

M-am miscat… usor si elegant, cu forta si flexibilitate, incredere si cu succes. Azi am facut tot ce trebuia facut in faza asta. Punct ochit, punct lovit. M-am lasat dusa de val, recunosc ca la inceput mi-a fost putin frica si a trebuit sa fiu putin ajutata (multumesc George:)), insa chiar am realizat mai multe decat as fi crezut.🙂

Am rezolvat probleme care se cereau solutionate de mult, am luat decizii importante, mi-am croit un nou drum. Si stiu sigur ca e bine, pentru ca efectiv nu-mi mai incapeam in piele de bucurie🙂. Eram ceva de genul: Yes!Yes! Yes!🙂 .Acum nu mai am entuziasmul acela, pentru ca as fi tipat in scris aici :):))).

Lexuti imi zice :”In cat suntem astazi?”.”In 19.De ce?” – „Ca sa notam in calendar!”:).” Nu Lexuti, asa va fi in fiecare zi de acum incolo:))))”.

Si asa este. Pentru ca stiu de ce mi-au iesit toate din prima. Si stiu ca asa se va intampla si in viitor, inca va fi din ce in ce mai bine🙂.

Azi am zis sa ma uit dupa o carte recomandata de un prieten, ca imi statea pe creier. Ma duc spre chiosc si troneaza in fata mea o carte de Andrei Plesu. Nu mai retineam titlul  si l-am cautat.Extraordinar, chiar cartea aceea era. Am luat-o si o voi citi cand mi se va lipi de maini:):))). Am spus sa iau orice carte care ma atrage, pentru ca sigur sunt informatii pentru mine inauntru:). Asa ca am mai luat una care mi-a atras atentia: „Sarpele de lumina”.

Ce-am mai facut…am mai facut multe🙂. Si sunt foarte fericita🙂.

Multumesc pentru transformarea mea completa🙂

Lasă un răspuns

