Topul cuvintelor cheie :))))

M-am amuzat putin de cuvintele cheie la care a fost gasit blogul meu si m-am gandit sa fac un top 10 :)))

Enjoy:)

(Pe locul 1, la egalitate, am doua cuvinte cheie):

1.nasturica rîu si face flori rosii si nu stiu cum se cheam

  1. cand un baiat iti spune k nu stii tine lingura in mana
  2. e-i supara sa nu o faci! :))
  3. nu ma vad urata insa altii da
  4. sunt un ratat ce sa fac
  5. ce faci cand nu mai stii incotro sa o apuci
  6. eu mi-am facut firma in japonica
  7. cum se numeste boala care iti vin in minte idei si nu stii sa le explicit
  8. radacina familiei bucur
  9. jocuri obligatori care te pun sa faca ce nu vrei
  10. dragoste imposibila
P.S. Multumesc tuturor celor care imi cititi blogul, indiferent cum ma gasiti :):*
Lasă un răspuns

