20 de zile pana la o noua eu:)

Imi aminteam ce-mi zicea un prieten :” Eu vreau sa stau”. Si eu vreau sa stau.

” Muncesc ca dupa aceea sa pot sta”, adauga el :):). Eu vreau sa stau si sa vad ce se intampla :).

E atat de simplu. Desi nu usor la inceput. Pentru ca noi nu prea stam efectiv. Mintea mereu ne merge: ne gandim la ce a fost, la ce va fi, la cum s-ar fi putut intampla altfel; la cum ne-am simtit, cum am putea sterge cu buretele ceva etc etc.

Eu vreau sa stau si sa fiu in „acum”; fara sa imi amintesc de trecut, fara sa ma gandesc la viitor. Stau in acum, nu plec nicaieri cu imaginatia. Doar ma bucur de ce este in momentul de fata. De ce vad, ce aud,ce simt….si in starea asta, mereu te simti bine:). Asta e si un indiciu ca esti unde trebuie.

Si cand spun stau, nu ma refer la faptul ca nu fac nimic. Ci doar nu imi limitez optiunile. Pare ciudat, dar asa e. Cand esti in acel moment, lucrurile incep sa vina spre tine. Nu le mai cauti tu. Nu judeci nimic, accepti lucrurile asa cum sunt , te bucuri de prezent si vin la tine experientele de care ai nevoie. Pare din poveste, dar asa e :).

De asta vreau eu sa stau. Sa vina la mine lucrurile pe care nu le-as fi putut obtine nici daca as fi alergat o viata intreaga :).

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

2 gânduri despre „20 de zile pana la o noua eu:)

Lasă un răspuns

