21 de zile pana la o noua eu :)

Inca ma dau la o parte din calea mea; si sunt atat de incapatanata :))). Ma dau la o parte si iarasi revin sa-mi mai pun bete in roate:).

Dar e din ce in ce mai bine. In fiecare invat cate ceva. Si mai am mult de invatat. 🙂

Imi vin cateva ganduri in minte, dar am o retinere sa le spun. Iarasi frica, iarasi eu stand in calea mea :). Asa ca ma admir si eu, ce sa fac. Si poate ca in loc sa ma dau la o parte ma iubesc mai mult si ma accept. Cred ca asta e solutia .

Este atat de usor sa aluneci in confortabil, chiar daca asta inseamna teama, neincredere in sine si in viitor, ganduri indreptate catre trecut… uimitor. Dar invat in fiecare zi si vad ca asta e normal. Totul e normal. Totul e asa cum trebuie sa fie.

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

