24 de zile pana la o noua eu :)

Am o scuza, desi nu ma scuz: n-am avut curent :).

Dar m-am bucurat. Am petrecut o seara placuta:).

Pagina e alba si eu aleg sa scriu. Nu ma gandesc la nimic. Sunt curioasa de ce-mi va trece prin minte. Sper sa-mi treaca ceva . Daca nu, asta e:) . Sa-ti golesti mintea de ganduri e un atu. Am vrut sa scriu si sa nu mai revin, sa nu mai corectez nimic. Dar deja nu mi-a reusit; am mai sters ceva. Mai am 23 de zile de exersat :))).

Ma gandeam sa continuu sa scriu si dupa cele 60 de zile, dar nu stiu. Deja nu-mi mai vine .De fapt, nu-mi mai place sa trebuiasca. Stiu ca mi-am eliminat sarcinile zilnice, dar cateodata ma apasa; nu e un sentiment placut. Asa ca am o pagina goala si exersez sa scriu fara sa ma gandesc la nimic. Nu iese mare lucru pana acum, dar mai vedem :)))).

Imi vin in minte niste persoane acum, poate chiar din cele care imi citesc blogul si ma gandesc:” man….cat o sa mai treaca …(puncte puncte) ( nu incerca sa ghicest, e doar „un delir” :))))). Imi vine sa iau tot trecutul si sa il mototolesc ca pe o foaie de hartie si sa il arunc la gunoi. Eventual „sa marchez in cos, nu pe jos” :)))).

Sau sa-i dau foc. Dar de fapt multumesc trecutului, pentru ca doar asa pot scapa de el :)))). Stii ce mai este in capul meu? O musca ce zboara de colo colo si nu mai are unde se aseza:))). Ma gandesc ca spun atatea aberatii si mi-e frica sa nu gandesti cine stie ce despre mine. Dar e bine! uite o frica. Asa ca dau inainte, pana nu-mi mai pasa de parerea nimanui.

Si inchei aici, ca devine periculos. Pe data viitoare :):))(daca ai curaj:))).

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

