23 de zile pana la o noua eu :)

Salut:)

Am realizat ca in toata viata mea am fost in deplina siguranta. Am fost total protejata. Si am trecut prin niste clipe grele, am trecut prin unele lectii de viata, dar in tot acest timp cineva a avut grija de mine.

Unii invata fiind pusi in medii in care isi risca viata, in care exista pericole de tot felul; eu nu. Pot spune ca cineva m-a tinut in palme aproape ; mi-a asigurat toate de care  aveam nevoie.

Chiar ma gandeam zilele trecute ca daca cineva ar face (sau n-ar face) lucrurile pe care (nu) le fac eu, cred ca ar fi ajuns in strada undeva :))))). Vorbesc serios.

Si totusi eu sunt aici, in confort, in libertatea de a-mi alege linistita drumul in viata, libera si sprijinita sa fac orice vreau, sa-mi iau tot timpul de care am nevoie. Nu e momentul sa spun daca merit sau nu lucrul acesta, pentru ca in mod sigur merit. Oricine ar trebui sa se simta asa. Nu e nici un motiv sa credem altfel (desi poate am facut-o in trecut – dar clar nu-mi mai amintesc :))))).

De fapt, am luat toate lucrurile ca si cum mi se cuvin. Si bine am facut, pentru ca asa si este. Daca ceva a ajuns la tine, inseamna ca il meriti. Nu-ti explica de ce si multumeste pentru el, indiferent daca iti convine sau nu.

Acum incep sa vad ca a fost un rost pentru toate. Nu degeaba am trecut prin experientele mele si prin lectiile  de viata. Am crezut ca n-am facut mai nimic in toata existenta mea. Sunt sigura ca si altii cred sau au crezut, mai sunt si unii care au impresia ca daca o tin tot asa…..( ba chiar o iau in jos spre mai rau :)))))).

Dar de fapt, am ajuns sa inteleg(sa incep sa inteleg) ca am realizat enorm de multe. Inca nici nu constientizez cat. Dar daca am ajuns aici… unii isi fac probleme pentru mine :))))…dar eu stiu unde am ajuns si incotro ma indrept.

Multi n-o sa isi dea seama ce se intampla, vor crede ca gresesc si vor incerca „sa ma salveze”.Da, insa eu pentru prima data in viata constientizez incotro ma indrept. Inainte luam lucrurile ca atare, ma zbateam sa le fac mai bune si a fost bine. Asta m-a adus pana aici.

Dar de acum incolo, regulile se schimba. Si asta nu inteleg multi, inca. Si e normal si pe de o parte foarte bine ca e asa.

Eu multumesc pentru experienta asta si pentru toate lectiile de viata pe care le-am avut…sunt extrem de fericita ca au trecut si sunt entuziasmata de noul drum :).

Multumesc celor care au avut si au grija de mine si nu in ultimul rand, Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

