26 de zile pana la o noua eu :)

Schimbarea e buna…E atat de buna ca-ti vine sa o pocnesti in fata. Dar buna :).Si cand vine, multumeste-i.

Poate e o schimbare pe care o asteptai de mult – multumeste-i :). Poate a fost o surpriza placuta – multumeste-i. Poate te-a lovit cu o bata direct in moalele capului si nu te-ai mai putut ridica 3 zile – multumeste-i :). Oricum ar fi, stii cum sa procedezi (preferabil dupa sau in loc de „semnul de afectiune” pomenit mai sus).

Daca tu te schimbi, e normal ca si lucrurile din jurul tau sa se schimbe. Poate nu realizezi atunci, dar curand iti dai seama ce bine a fost. Multumeste pentru tot ce simti , oricat de rau ar fi la gust – asta te ajuta sa lasi la o parte tot ce nu-ti mai trebuie de acum incolo si iti da forta pentru noul drum 🙂 . Care este extraordinar, exact asa cum visai, daca nu chiar mai frumos :).

Si daca nu ma crezi, mai multumeste o data :):):)).

Am trecut prin schimbari mari si parca cineva a smuls fasii din mine, o parte din mine a murit, sa spun asa. Dar a fost dat la o parte doar ce nu-mi mai trebuia, ce ma incurca sa fiu eu. Ai auzit probabil  de expresia „da-te la o parte din calea ta”. Cam asa a fost, fie ca am luat eu decizia sau a avut grija altcineva, dar nu am facut decat sa ma dau la o parte din calea mea. Si multumesc pentru asta :).

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

