27 de zile pana la o noua eu

Am spus ca posturile astea sunt inclusiv pentru a documenta starile prin care trec.

Ei bine, ma simt obosita de parca as fi carat  pietre de moara toata ziua. Si asa m-am simtit si zilele trecute. Si am o presimtire ca ma voi simti si zilele viitoare; si o perioada dupa aceea.

Dar e de bine, in ciuda aparentelor. Ma bucur ca e asa, pentru ca e un semn bun. Si prea multe nu pot sa spun acum.

Ma astept la schimbari majore si asta face parte din proces. Nu e oboseala pe care o aveam inainte, cand ma simteam stoarsa de energie si nu reuseam sa ma echilibrez.

Acum ma simt extenuata aproape dar tocmai datorita faptului ca incep sa ma echilibrez si sa transform. Si asta necesita un consum mare. Dupa aceea, Raiul pe Pamant 🙂

Asa ca ma duc sa ma culc.Noapte buna 🙂

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

