28 de zile pana la o noua eu :)

Vroiam sa iti spun ca azi nu-mi mai scriu postul si ca ma duc sa ma culc. Apoi maine sa scriu un P.S. despre cum apare frica, despre cum noi oamenii ne impunem tot felul de lucruri, de umplem „agenda” cu sarcini care mai de care, unele mai importante decat altele etc. plus orice altceva imi mai trecea prin minte.

Dar in seara asta, inainte de culcare, tin sa-ti spun ca daca ceva nu iese, inseamna ca ne straduim prea mult.

Cel mai repede avansam daca ….daca nu ne straduim. Voi dezvolta conceptul mai tarziu;acum mi-e somn.

Si daca inca esti reticent la ce am spus mai devreme, aminteste-ti de bancul asta:

” Mai incet, draga, ca ma grabesc” :)):):):):))))

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

