29 de zile pana la o noua eu :)

Salut Salut:)

Acum sunt foarte obosita, imi adorm degetele pe tastatura si ma gandeam sa-ti impartasesc si tie asta:):D.

Am chef sa fac o baie cu sare si apoi sa dorm…de asta astept sa mai treaca putin timp, sa nu ma trezesc ca huhurezul pe la 3 dimineata.

Azi a fost o alta zi de eliberari emotionale si cred ca din cauza asta sunt atat de obosita. Plus ca am mancat mai mult, nu ma intreba ce sau de ce 🙂

Ce pot sa spun cu mana pe inima si cu fericire in suflet e ca nu ma mai simt datoare la nimeni si pe nimeni nu-l mai vad dator la mine. Daca tu crezi ca ma insel, spune-mi cu ce ti-am gresit sau da-mi ce-mi datorezi. Dar nu vei face asta, pentru ca nu ai de ce. Ma simt libera :). Sunt recunoscatoare pentru toate experientele si suferintele mele, pentru lectiile pe care le-am invatat pentru ca , ma crezi sau nu, eu nu mai am karma. Gata! Si nici nu a trebuit sa aprind 33 de lumanari la biserica in fiecare zi 🙂 🙂 :)))).

Ce liber si voios se simte omul cand nu il mai apasa nimic pe umeri 🙂 Viata e frumoasa, e un joc de care alegi sa te bucuri cu fiecare clipa, e pentru tine sa te joci, pur si simplu :):))).

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

