34 de zile pana la o noua eu :)

Salutari si sarutari 🙂

Sunt fericita pentru ca astazi am purtat o rochie pentru prima oara de cand aveam cativa anisori (exceptie facand vreo 3 nunti si fustele de la 14-15 ani).

E o rochita pe care mi-am cumparat-o acum 1 an si jumatate :)). Da, am avut initial intentia sa port fuste si rochii in general, apoi am cochetat cu ideea, intr-un final am cumparat o rochie si dupa 1 an si jumatate am ajuns sa o si port :)):)). Este hilar. Nici nu stii daca sa razi sau sa plangi. Mi-am mai cumparat rochii, dar nu le-am purtat niciodata. Alaltaieri am mai avut o tentativa, dar nu mi-a iesit pentru ca am patat-o cu crema de protectie solara. Nu a fost timpul pentru ea, asta e :)):)). E amuzant, rad singura.

Ce stiu e ca de acum incolo lucrurile se vor intampla mult mai repede, din ce in ce mai rapid, nu-mi va lua cativa ani sa port o rochie :). Asta chiar e o schimbare. Sunt mandra de mine. Ce viata poate avea acela care se bucura de marea realizare de a purta o rochita, te poti intreba. Ei bine, e o viata extraordinara, magica, in care in sfarsit se intampla lucrurile care vreau sa se intample. Plina de speranta, fericire, culoare, armonie, feminitate, echilibru, dragoste si multe altele.

Asa e rochita pe care am purtat-o astazi si odata cu ea m-am inconjurat de toate lucrurile bune, fermecatoare, parfumate si puternice care sunt si vor creste in jurul meu de acum inainte.

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

