35 de zile pana la o noua eu :)

Acum si de acum incolo ma eliberez de tot ce ma incurca.

Ieri n-am aprins lumanarile si nici astazi; numai ca ieri ma simteam vinovata. Astazi ma simt eliberata.

Cand am inceput am simtit parere de rau, vinovatie, tristete. In a doua zi am simtit dragoste si foarte putin altceva. In a treia zi nu am mai ajuns, iar azi am decis sa nu mai merg. Pentru ca nu venea de la sine. Nu lasam lucrurile sa curga pur si simplu.

Acum e o perioada cand simt, vreau si stiu ca e bine sa nu fac nimic. Adica, sa nu-mi propun nimic, doar sa fiu. Sa permit ca totul sa se desfasoare asa cum e natural sa fie.

Daca voi simti nevoia sa aprind lumanari la biserica, asta voi face. Daca voi vrea sa arunc pietricele in lac, atunci ma voi ridica de pe scaun, ma voi imbraca si voi pleca in parc. Daca simt nevoia sa citesc, citesc orice imi pica in mana. Daca simt nevoia sa multumesc pentru mancare, asa voi face; daca nu, nu. Si oricum as proceda e bine:).

Sarcinile zilnice nu mai exista. Acum e nevoie de o pauza, de o acomodare si de o pregatire de fapt pentru restructurarea completa. Si e bine:).

In momentul de fata vreau doar sa dorm. M-am gandit sa renunt chiar si la scris pe blog, macar in zilele cand prefer sa fac altceva. Dar voi continua pentru ca vreau sa documentez prin ce trec. Si voi privi asta ca pe o creatie, ca pe ceva frumos si benefic, ca pe un cadou pe care mi-l fac mie in primul rand:).

Cu multa dragoste,

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

