37 de zile pana la o noua eu :)

Ce am observat: ma streseaza lucrurile pe care trebuie sa le fac. In loc sa ma bucur de viata, de ziua respectiva, ma gandesc ca mai am nu stiu ce de facut, ca nu stiu ce se intampla daca nu fac. Ce sa se intample? Nu e nimic.

O data sunt prea exigenta cu mine, apoi imi propun sa fac ceva cand nu e cazul.Si nu ma refer neaparat la „sarcinile zilnice”, ci la toate lucrurile pe care cred eu ca „trebuie” sa le fac sa fiu „pregatita”, sa fiu „in ordine”, sa fie altii multumiti, sa „ies bine in acea situatie”.

Nu e nimic rau daca nu se intampla lucrurile astea. Poate unele persoane se vor supara, poate vor crede cine stie ce despre mine si imi creez o imagine mai putin buna, poate nu reusesc sa ating unele obiective si esuez pur si simplu – pierd ceva…

SAU…sau poate reusesc mai multe daca nu ma stresez, daca sunt  mai toleranta cu mine si cu ceilalti, poate invat altceva, poate intalnesc alte persoane si am parte de oportunitati diferite tocmai pentru ca atitudinea mea este alta, poate ca unele persoane nu ma vor placea, dar vor fi multe altele care apreciaza ce fac…Poate e mai bine asa.

Zilele trecute mi-am propus sa nu-mi propun nimic. Sa vad ce se intampla cu sarcinile zilnice: cresc, scad sau raman la fel. Concluzia e ca ori au ramas la fel, ori au crescut. Tot atat am realizat, daca nu mai mult, si fara sa ma stresez.

Procesul asta de a-ti reusi lucrurile fara sa iti propui e mai complicat dar extrem de simplu in acelasi timp.Numai ca nu i-am dat de capat inca;  e doar o chestiune de timp.

Multumesc pentru transformarea mea completa :):P

P.S.Evaluarea sarcinilor zilnice 

  1.  Multumit pentru mancare – 30%
  2. Citit 30min. despre dezvoltarea personala – 100%
  3. Disponibilitate la efort – 90%
  4. Citit Jules Verne – 0%
  5. Scris pe blog – 100%
  6. Invatat sa gatesc – 0%
  7. Plimbat in natura – 100%
  8. Aprins 32 de lumanari- 100%
  TOTAL: 80%

Lasă un răspuns

