39 de zile pana la o noua eu:)

Acum vreo 2 saptamani am deschis o foaie in Word si am inceput sa scriu… o alta lista.

Nu stiu daca ai auzit de serialul acela „My name is Earl”:), e ceva asemanator, dar nu chiar asa. Tipul din film a castigat la loto dar pentru ca viata lui inca era departe de a fi roz, a inceput sa scrie o lista cu toate lucrurile rele pe care le-a facut. A trecut persoanele fata de care a gresit si s-a hotarat sa foloseasca banii castigati la loto pentru a se recompensa.

Nici pe departe nu-mi propun sa fac asa ceva :):)). In schimb, vreau sa ma eliberez. Cum am zis si ieri, sa nu mai fiu datoare nimanui si nimeni sa nu-mi mai datoreze nimic. Si pentru asta e mai mult lucru cu mine insami decat efectiv sa indrept nu stiu ce greseli fata de cineva. Ar fi frumos, dar nu stiu daca este chiar necesar; in plus, nici nu-mi amintesc sau constientizez cea mai mare parte din ele.

Incep prin a deveni mai constienta de lucrurile pe care nu le-am facut bine astfel incat sa fiu mai receptiva in viata de zi cu zi si macar sa nu le mai repet. Deasemenea, pot observa mai bine anumite situatii si voi sti sa actionez corespunzator si sa ajut.

Am zis ca nu imi mai propun nimic, insa oricum saptamana aproape a trecut; dar nu e numai asta. Stiu si cred ca e bine sa fii conectat la tot ce esti si este in jurul tau astfel incat lucrurile sa vina la tine, fara sa-ti mai faci liste. Dar eu nu sunt acolo inca. Si pentru asta e nevoie sa ma misc; pentru ca am treburi neterminate  :).

Nu am scris multe lucruri pe foaia aia, nu pentru ca nu as fi avut ce scrie, ci pentru ca nu mi-am amintit pur si simplu.Unul din scopul acestui demers e sa imi aduc aminte :). Apoi am lasat-o ; dar ea ramane deschisa, sa adaug mereu pe masura ce  devin mai constienta.

A fost atat de greu sa ma apuc… inspaimantator.Nu vroiam s-o fac.Mi-era foarte frica. Sa trec acolo tot cee am facut rau, persoanele fata de care am gresit, sa imi aduc aminte…nu a fost usor. Si asta imi arata cat de mult ma apasa.

Am zis, ce-o fi o fi si am inceput Lista :). Spre marea mea uimire, printre primele lucruri care mi-au venit in minte (si care ma afectau cel mai mult, ma gandesc) au fost ca am mancat ciocolatelele unei colege din camin si ca nu am mai sunat o clienta sa-i ofer ceva din partea firmei, cum am promis.

M-a umflat rasul efectiv; atunci , batoanele alea insemnau ceva,era incarcatura emotionala, o „drama”:))…acum, mi se pare o prostie;atat de banal.Si totusi, era acolo si ma framanta. Sa nu mai spun de clienta. Asta s-a intamplat acum vreo 5 ani, am intarziat programarea si i-am promis ca ii ofer ceva din partea firmei si ca o voi suna. Ceva s-a intamplat si nu am mai sunat.Tin si acum minte ca numarul de telefon era cu 0741…411- cu multi de 1 si 4. Era acolo si ma apasa.

Nici lucrurile cele mai grave nu mi se mai par atat de inspaimantatoare acum. Pentru ca a gresi e omeneste si nimic rau cu adevarat nu se poate intampla. Fiecare om are lectiile lui de invatat, este o cauza si un efect si cel mai important, totul se poate rezolva si se va rezolva la un moment dat, chiar daca noi nu intelegem pe deplin cum si cand. Sau „de ce”.Cred ca ma voi elibera, cred ca fiecare om va primi de la viata recompensa pentru ce a suferit, cred ca pot contribui la asta, cred ca pot elibera pe ceilalti care sunt legati de mine. CRED si tocmai din acest motiv ASA ESTE ! Daca nu ti se pare realizabil, poti sa ma contrazici pana maine dimineata, pana la sfarsitul timpurilor, sa-mi aduci toate argumentele…inseamna ca pentru tine nu se va intampla asa. Din motivele pe care tu insuti le gasesti.Dar eu CRED, vreau, si  pentru mine SE INTAMPLA. Si daca am gresit cu ceva fata de tine spunand asta sau cu orice altceva, iarta-ma.Voi face tot posibilul sa ma recompensez :).

Care e cea mai buna cale? Nu stiu. Si nici nu ma astept sa o gasesc acum. Incep doar. Stiu ca e nevoie de repetitie. Si m-am gandit asa: voi aprinde lumanari la biserica. Numar pe degete de cate ori am calcat intr-una, dar asta e mai putin important. Si cand aprind lumanarile acelea, le aprind pentru toti cei fata de care am gresit (cum se zice – cu fapta, vorba sau gandul), pentru toate lucrurile pe care le-am gresit, pentru cele pe care mi le amintesc si mai ales pentru celelalte pe care le-am uitat de mult, pentru toate care au fost sau n-au fost din cauza mea. Si le voi aprinde cu dragoste si cu recunostinta pentru cele pe care le-am invatat datorita lor, pentru ca au contribuit la ceea ce sunt acum. Imi voi cere iertare si le voi multumi ca m-au iertat, pentru ca asta imi doresc pentru ei.

Bineinteles, in cazurile in care este posibil voi vorbi efectiv cu persoanele in cauza. Am mai facut asta si a fost bine in final :).As putea intelege mai bine lucrurile si din perspectiva lor si as vedea mai clar cum sa abordez situatia. Sper ca ii ajuta si pe ei, in acelasi timp :).

Am spus ca e nevoie de repetitie, asa ca voi aprinde 33 de lumanari si in fiecare zi cate una mai putin. In a doua zi 32 si tot asa. Cu cat voi aprinde mai putine lumanari, cu atat mai multa dragoste voi trimite pana cand nu voi mai avea nevoie de nici o lumanare si voi transmite dragoste neconditionata din adancul inimii si din toata fiinta mea. Pentru tot ceea ce sunt si pentru tot ceea ce este :).

Si asa este! 🙂

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

 

P.S. Ma voi duce la mai multe biserici, indiferent de religie; credinta conteaza. In plus, asa mai invat si Bucurestiul:);)

P.P.S. Voi intra si in biserica, macar pentru 5 minute.

P.P.P.S. Evaluarea sarcinilor zilnice- (cu mentiunea ca nu fac nimic special pentru a le indeplini). 

  1.  Multumit pentru mancare – 60%
  2. Citit 30min. despre dezvoltarea personala – 100%
  3. Disponibilitate la efort – 60%
  4. Citit Jules Verne – 0%
  5. Scris pe blog – 100%
  6. Invatat sa gatesc – 0%
  7. Plimbat in natura – 0%
  TOTAL: 45%

Lasă un răspuns

