40 de zile pana la o noua eu :)

Am emotii:). Ca si cum cineva se asteapta de la mine sa spun cine stie ce…etc. Ca si cum ar fi nevoie sa ma pregatesc pentru postul asta. :)) Imi vine sa rad:):))).

Am zis ca nu imi mai propun nimic. Asta include si sarcinile pe care mi le-am trasat. Si ma gandeam…ce-ar fi sa nu mai scriu nici pe blog? Macar o zi? Macar azi, cand ma simt stresata. De ce sa ma simt asa? E o prostie.

Cred ca e din cauza ca cer prea mult de la mine. Ca nu ma iubesc; neconditionat. Ca nu ma accept asa cum sunt. In seara asta mi-a trecut prin minte ceva. Dar decat sa-l scriu aici, mai bine ii trimit un mesaj chiar persoanei respective :).

Gata! Wow. Ce bine se simte :):)))). Daca am zice tot ce avem de zis, oricarei persoane pe care am intalnit-o in viata asta, ce bine ar fi. Este extraordinar, iti spun eu :).

Abia astept sa scap de tot bagajul emotional pe care il car dupa mine si sa nu mai datorez nimic nimanui si nimeni sa nu-mi mai datoreze nimic. Clipa aia vine, cu siguranta. O astept si ma indrept vertiginos spre ea in acelasi timp 🙂 Bring it on! ;).

Multumesc pentru transformarea mea completa:)

P.S. Ma tin de cuvant si continuu cu  “Evaluarea sarcinilor zilnice”- (cu mentiunea ca nu fac nimic special pentru a le indeplini). 

  1.  Multumit pentru mancare – 60%
  2. Citit 30min. despre dezvoltarea personala – 100%
  3. Disponibilitate la efort – 90%
  4. Citit Jules Verne – 10%
  5. Scris pe blog – 100%
  6. Invatat sa gatesc – 100%
  7. Plimbat in natura – 0%
  TOTAL: 65%
Lasă un răspuns

