42 de zile pana la o noua eu :)

Azi am meditat pentru prima data. De fapt, am incercat, nu stiu cat mi-a reusit.

Auzeam lumea ca face, dar n-am prea inteles ce e cu meditatia asta. In ultimul timp am auzit din ce in ce mai des,sunt convinsa ca e un lucru bun, de care am nevoie, asa ca am zis..hai sa vedem.

Nu stiam nici de unde sa ma apuc. Am cautat pe net cum se face o meditatie, citeam acolo si incercam sa fac la fel. Deci iti dai seama la ce nivel profi am ajuns :):)). E un inceput. Mult timp mi-a fost frica de asta: ca cine stie ce o sa se intample, ce se poate intampla; mai ales aveam convingerea ca nu reusesc, nu ma credeam in stare. Ma gandeam ca iti trebuie ceva special, ca e nevoie sa ai anumite calitati etc. Pur si simplu nu eram acolo inca.

Acum, chiar daca citeam si faceam, chiar daca nu am fost intr-un spatiu linistit etc. , nu am avut „conditiile prielnice”, am inceput. Si am simtit ceva. A fost bine. Cel mai mult ma bucur ca simt. E extraordinar si multumesc pentru asta.

In rest, ce sa mai zic, inca ma recuperez dupa evenimentul de duminica. Acum e mai bine, suport un cearceaf pe mine :):))). Inca o data, multumesc pentru experienta asta. Chiar aveam nevoie de liniste, sa nu fiu presata sa ies undeva, sa fac ceva, sa ma intalnesc cu cineva etc etc.

Am stat linistita, fara sa ma consum prea mult cu ce este, va fi, a fost etc si intr-adevar lucrurile au inceput sa vina spre mine. Am primit mai multe telefoane, de la diferite persoane cu tot felul de propuneri,informatii,cerinte; unele necesitau luarea unor decizii, dar cum nu ma simt pregatita sa le iau, am putut foarte frumos sa imi iau libertatea sa nu hotarasc nimic „definitiv si irevocabil” acum. As fi putut face asta oricum, dar m-as fi consumat mult. Pentru ca as fi avut ocazia, dar am refuzat-o,  ar fi trebuit sa refuz anumite persoane si nu stiu daca as fi fost in stare. Asa e simplu. Inteleg ce vrei sa spui, iti sustin punctul de vedere, dar chiar nu pot face acum nimic in directia asta. Pur si simplu nu pot, uite, asta e situatia dar e de bine – chiar aveam nevoie de timp pentru mine sa ma gandesc , sa analizez optiunile pentru a lua o decizie mai tarziu. Multumesc si ne  auzim cu siguranta saptamana viitoare :):))).

A trebuit sa am arsuri de gradul I ca sa pot face asta. Dar am facut-o, asta e important :). Si imi iau lejer timpul asta pentru mine.

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

P.S. Ma tin de cuvant si postez “Evaluarea sarcinilor zilnice”- (cu mentiunea ca nu fac nimic special pentru a le indeplini). Datele problemei arata cam la fel si fara sa ma chinui sa fac ceva in directia asta. Din contra, am speranta ca vor arata mai bine 🙂

  1.  Multumit pentru mancare – 40%
  2. Citit 30min. despre dezvoltarea personala – 100%
  3. Disponibilitate la efort – 70%
  4. Citit Jules Verne – 0%
  5. Scris pe blog – 100%
  6. Invatat sa gatesc – 20%
  7. Plimbat in natura – 0%
  TOTAL: 47%

2 gânduri despre „42 de zile pana la o noua eu :)

Lasă un răspuns

