43 de zile pana la o noua eu :)

Fac un efort voluntar sa fiu in „ACUM”, in prezent, sa traiesc clipa. Nu e chiar atat de usor. De multe ori am crezut ca daca ma gandeam la momentul de fata, gata – sunt in prezent. De fapt, azi cred ca am fost in starea asta cam 1 secunda- doua. Ori mi-a fost frica sa stau mai mult, ori nu am reusit pur si simplu. Dar se simte foarte clar cand esti acolo. Poate stii prea bine. Eu de prea putine ori am experimentat, din pacate. Dar clipele astea vor fi din ce in ce mai dese.

Ce simt atunci?Adica ce simt acum? O energie, o lumina, deschidere, placere,zambet, liniste, forta, incredere, dar mai ales putere. Simt ca e ceva nou pentru mine, pentru ca imi pulseaza efectiv capul:))):))).

Imi amintesc foarte clar ca am mai simtit asta o data. Destul de intens, pentru cateva minute bune. Si a fost minunat.Numai ca atunci am avut senzatii si la nivelul inimii, a fost mai profund. M-am simtit puternica, stapana pe mine, increzatoare si mult mai mult decat atat. Atunci am scris postul Cea mai importanta caramida din lume.

Acum stiu ceva mai multe (destul de putin, dar totusi mai mult) despre prezent si timp, iar cand am recitit mai devreme postul de care ti-am spus, am fost putin surprinsa. E atata cunoastere in noi, si nu stim. Nu ne dam seama; pentru ca nu suntem unde trebuie. Habar n-aveam ca voi vorbi despre „ACUM” – a venit de la sine; de fapt, postul acela a fost o reactie la o experienta pe care am avut-o. Puternica. Pentru care sunt profund recunoscatoare, pentru ca m-a ajutat sa ajung aici. Asta a fost si scopul ei, de fapt:).

Ziceam ca nu imi mai propun nimic. Si m-am straduit sa fac intocmai. M-am mai gandit la sarcinile mele desigur, dar le-am lasat in pace. Ce observ e ca fac tot lucrurile care imi plac cel mai mult: sa citesc despre dezvoltarea personala si sa scriu pe blog. Si scrisul asta tot pentru dezvoltarea mea este. Si nu numai. Ma gandesc ca mai sunt persoane care trec prin experiente similare sau care cu siguranta vor trece si asta ar putea fi un material, sa zicem care ar putea fi de folos la un moment dat.:)

Astazi citeam si ma apuca plansul uneori. Si a fost bine. O eliberare. A durerii. Care e in fiecare din noi, sau in multi dintre noi.Nu pot sa spun acum, dar am simtit dragoste; si ea a eliberat durerea. Imi vine sa va imbratisez pe toti, pur si simplu :).

O parte din mine se teme ca am luat-o pe ulei :)):)) Si fricile astea trebuie sa cada la un moment dat. Si cine ramane sa asculte, bine, cine nu, tot bine:)

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

P.S. Inchei apoteotic cu „Evaluarea sarcinilor zilnice”- carora nu le mai vad rostul acum, dar o fac totusi(cu mentiunea ca nu fac nimic special pentru a le indeplini).

  1.  Multumit pentru mancare – 40%
  2. Citit 30min. despre dezvoltarea personala – 100%
  3. Disponibilitate la efort – 50%
  4. Citit Jules Verne – 0%
  5. Scris pe blog – 100%
  6. Invatat sa gatesc – 0%
  7. Plimbat in natura – 0%
        TOTAL:41%
Lasă un răspuns

