45 de zile pana la o noua eu :)

Salut:) – cam atat ti-as fi putut spune aseara, daca ar fi fost sa scriu pe blog. Asa ca am preferat sa astept pana ajung intr-o forma mai buna :).

La soare, la mare totul e frumos pana ce te trezesti c-ai adormit pe plaja. Nu am stat cine stie ce, in mod normal nu s-ar fi intamplat nimic iesit din comun. Dar pentru pielea mea „virgina” a fost…interesant, e un cuvant care imi vine in minte. M-am ars bine de tot, ce sa zic.

Si culmea, nu iti dai seama de la inceput . La plecare, intreb si eu: „M-am bronzat?M-am bronzat?…esti alba..”. Nu ma mira, imi trebuiesc trei saptamani sa devin maslinie.  In masina, parca simt ca ceva nu e in regula. Pana sa ajung acasa, deja stiu ca sigur s-a intamplat ceva si ca m-am ars putin.Nu-i nimic imi pun niste comprese cu iaurt si gata.

Man… ajung acasa intr-o stare…fara stare, imi pun comprese si tremur toata (cred ca s-a adaugat si o mica insolatie). Abia am putut dormi. De fapt, atunci am inceput sa-mi amintesc de metodele de relaxare pe care le stiam… ” Mana stanga este grea, foarte grea si complet relaxata..” Da, da… aveam frisoane si a trebuit sa ma gandesc: ” Degetul mic de la mana stanga este greu,foarte greu si complet relaxat..apoi fiecare degetel si dupa aceea restul” . A functionat. Spre uimirea mea, chiar a avut efect.

M-am trezit pe la 3.30 sa-mi schimb „pansamentele” si atunci am vazut cu groaza oroarea. As fi injurat pe cineva daca ar fi fost in fata mea atunci. Eram furioasa :)). Imi doream sa fie o persoana sa-i zic cateva :):). Ciudat, nu-mi amintesc sa mai fi avut senzatia asta vreodata . Ma intorc in camera si vad ca mi-am lasat laptopul deschis. In momentul acela a aparut cineva in fata mea, dar m-am abtinut :D:). Cred ca am facut bine :):).

Ca toate lucrurile oribile care mi s-au intamplat in ultimul timp, ma gandesc ca si asta este de fapt un lucru bun. Adica, avand in vedere ca sunt pe un trend ascendent, tot ce mi se intampla nu poate fi decat de bine.Chiar daca nu ar parea la prima impresie.

Mi s-a dovedit ca tot raul spre bine, practic las in urma vechile obiceiuri si ma indrept spre ce am eu nevoie de fapt, spre mai bine. Si fac asta mai mult sau mai putin constient, mai mult sau mai putin voluntar.De fapt, viata are grija de asta, ce am eu de facut e sa „..go with the flow”:).

Acum, parca mi se spune ” stai putin…unde te grabesti asa? Mai stai cateva zile in casa si gandeste-te mai bine ce ai de facut” :):):))))). Oh my God! Cu siguranta e un lucru bun in asta. In sfarsit imi fac tratamentele alea corporale, acum stau unsa cu toate alifiile.Ca sa vezi ca se poate, numai ca asa suntem noi, luam masuri doar cand arde:):))).

Un lucru e cert: ma transform :):):)))

Multumesc pentru transformarea mea completa:)

Lasă un răspuns

