44 de zile pana la o noua eu:)

Astazi imi propun ceva: sa nu imi mai propun nimic.Macar pentru o saptamana.Cel putin.Nici nu mai vreau sa ma gandesc la termene .

Sa traiesc in ACUM, nici in trecut, nici in viitor, fara planuri si liste.:) Sigur, am citit lucrul asta undeva si acum vreau sa il pun in practica.

Ma bucur de viata, nu o las sa ma streseze. Ce o fi, o fi. Tot acolo zicea ca lucrurile oricum se intampla de la sine. Asa ca, sa vedem 🙂

In continuare voi posta statistica sarcinilor efectuate, cu diferenta ca nu voi face nimic deosebit pentru a le indeplini. Daca se intampla sa citesc, ok. Daca imi amintesc sa multumesc pentru mancare, foarte bine; si tot asa. Sunt si eu curioasa sa vad care e evolutia. Daca va creste procentajul, va scadea sau va ramane la fel:)

Multumesc pentru transformarea mea completa:)

P.S. Evaluarea sarcinilor zilnice: (cu mentiunea ca nu fac nimic special pentru a le indeplini;daca vin de la sine, bine; daca nu, bine 🙂 ).

  1.  Multumit pentru mancare – 40%
  2. Citit 30min. despre dezvoltarea personala – 100%
  3. Disponibilitate la efort – 50%
  4. Citit Jules Verne – 0%
  5. Scris pe blog – 100%
  6. Invatat sa gatesc – 0%
  7. Plimbat in natura – 0%
        TOTAL:41%
Lasă un răspuns

