48 de zile pana la o noua eu:)

Astazi a fost o zi  foarte buna, si cu toate astea, am un regret. Atat de mult mi-am dorit sa ma plimb in natura, si totusi nu am facut-o. Ar fi bine sa-mi ascult instinctul mai des. Maine, cu siguranta voi fi in parc:).

Lucrurile par ca se misca mai greu, nici nu stiu despre ce sa mai scriu.Si cu toate astea, stiu ca se intampla ceva:) Totul se schimba in bine. Aflu mai multe lucruri, inteleg mai bine si incet- incet imi gasesc pacea; si libertatea :).

Cat despre gatit, am inceput sa ma uit la o emisiune cu „Master Chefs”, sa ma inspire:).

Nu stiu cat se va vedea la sfarsitul celor 60 de zile, dar diferenta deja o simt.Si e magnific ce se intampla:)

Multumesc pentru transformarea mea completa:)

P.S. Evaluarea sarcinilor zilnice:

  1.  Multumit pentru mancare – 50%
  2. Citit 30min. despre dezvoltarea personala – 100%
  3. Disponibilitate la efort – 60%
  4. Citit Jules Verne – 50%
  5. Scris pe blog – 100%
  6. Invatat sa gatesc – 20%
  7. Plimbat in natura – azi pas (era o data la doua zile)

TOTAL: 63 % hmmm…. e buna evaluarea asta.Daca o tin tot asa , creste scorul numai pentru ca trebuie sa-l notez:)):))

 

Lasă un răspuns

