49 de zile pana la o noua eu :)

Zilele trec…sarcinile raman. Si se inmultesc. Stii ce? Nu am citit in fiecare zi 30 de minute, dar sper sa nu ma pacalesc singura daca zic ca e ok si o medie de cel putin 30 de minute pe zi. Dar acum serios, cred ca asta e cel mai fain si util obiectiv pe care mi l-am propus. (ma refer la informatiile despre dezvoltarea personala).

De multumit pentru mancare imi si amintesc , mai si uit. Acum multumesc pentru tot, in retrospectiva:)):)) Da, da, e o gluma:).

Mai aveam disponibilitatea la efort. Si pe asta cand am avut-o, cand n-am avut-o. Dar nu-i nimic. Nu pot si nu vreau sa cer de la mine perfectiunea, mai ales acum la inceput. Ca sa ma motivez mai mult, voi scrie despre cum au mers sarcinile astea in fiecare zi.Dar le pun la sfarsit, in PS.Nu de alta, dar daca le scriu de fiecare data te poti trezi ca multumesti si tu pentru mancare.Nu ca ar fi un lucru rau, dar…fiecare cu obiectivele lui:):D.

Si un alt obiectiv fain, pe langa citit e acesta cu scrisul. Imi place foarte mult.Si multumesc ca imi citesti blogul:).

Am zis ca sarcinile se inmultesc. Cam riscant, avand in vedere ca nu mi-am respectat intocmai cele 4 reguli simple, dar uneori e bine sa treci mai departe, sa nu te opresti  la fiecare pietrica.Cu ceea ce invat din sarcinile noi ma gandesc ca pot respecta chiar mai bine acele reguli initiale.

O data, mi-am propus sa citesc 37 de volume Jules Verne.Pana acum am doua. Asta inseamna ca ar trebui sa citesc cam 13 volume in 2 zile si 22 de volume intr-o zi. Nu zic ca e imposibil. Sunt multumita cu fiecare carte citita :).

Dupa aceea, mi-am propus sa invat sa gatesc si sa prepar cel putin 3 feluri de mancare.Parca asa.Realizabil:) ( a se intelege sa incep sa invat sa gatesc:) ).

De parca nu mi-ar fi de ajuns, adaug sa ma plimb in natura macar 1 data la 2 zile.

Cam gata momentan. Sa vedem cum decurg acestea.:) Important e sa imi mentin o stare pozitiva si sa le fac cu placere :).

Mi-ar placea sa fac un mic exercitiu si sa multumesc anticipat pentru toate obiectivele, ca si cum deja s-ar fi intamplat :):):) :

Multumesc pentru cele 37 de  volume Jules Verne  citite. Nu credeam ca voi indeplini obiectivul acesta, dar a fost neasteptat de placut si de satisfacator; le-as fi citit si pe celelalte, dar am preferat sa lecturez si alte carti in paralel :):D.

Sunt profund recunoscatoare pentru faptul ca de fiecare data multumesc pentru mancare. Deasemenea, ma bucur ca am reusit sa ma gandesc ca organismul meu asimileaza doar ceea ce are nevoie. Totul a fost mai usor si a avut un gust mai bun. Am consumat mai putin si m-am bucurat mai mult de mancare 🙂

Multumesc ca am reusit sa ma mobilizez la timp si sa fiu din ce in ce mai dispusa pentru un efort mai ridicat si prelungit.Toate sarcinile au devenit mult mai usoare odata ce le-am inceput efectiv.Cum se numea cuvantul ala?…”amanare” deja a disparut din dictionarul meu :):D.

Multumesc pentru toate informatiile pe care le-am citit despre dezvoltarea personala. M-au ajutat enorm si ma ajuta in continuare.Mi-am putut explica multe lucruri si afla multe trucuri. Nu zic ca imi pare rau ca nu mi-am propus mai demult, pentru ca nu e asa, dar ma bucur ca am reusit sa aflu atat de multe si as fi extrem de fericita sa continuu un program de genul acesta.:)

Multumesc ca am inceput sa gatesc si sa invat cate ceva despre ingrediente, retete, efecte, trucuri etc. As sta toata ziua sa gatesc. Apropo, mi-am amintit ca am mai avut o perioada de genul, cand am inceput sa fac pizza – retete inventate de mine , bineinteles. Si mi-a placut atat de mult, incat George s-a speriat si s-a temut sa nu ajung o fata din aia care sta toata ziua la cratita. Se pare George, ca de ce ti-e frica de aia nu scapi?:):) Nimeni nu poate spune ca pizza mea cu lamaie si spanac nu a fost buna.  Serios acum :).

Multumesc pentru iesirile in natura. Fara asta, nu cred ca as fi reusit sa realizez tot ce mi-am propus. M-am incarcat cu atata energie, incat a fost un deliciu sa indeplinesc toate sarcinile pe care mi le-am trasat.

Si nu in ultimul rand, multumesc pentru blog si pentru toate posturile.Pentru persoanele care au citit si pentru ce am invatat scriindu-le.

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

P.S.(la 6 luni de la scrierea postului de mai sus):

Ma pufneste rasul citind.Nu am realizat mai nimic din ce am scris.Pentru ca rezultatele au fost mult mai mari.Ce am vrut si ce mi-a iesit:) Asa am devenit constienta ca e de ajuns doar sa vrei si calea se va deschide in fata ta.

Am realizat ca nu e cazul sa ma stresez, sa ma fortez, sa imi impun tot felul de planuri , ci sa fiu flexibila. Sa aleg o directie si sa raman deschisa la orice oportunitate.

Sa nu ma pedepsesc singura si sa nu ma simt vinovata ca nu am facut ceva. Am trecut printr-o perioada in care nu mi-am propus nimic, m-am lasat purtata de val.Si a fost minunat:) Pentru ca nu m-am dus orbeste, ci am fost ghidata de intuitia mea.Si am fost mereu in siguranta:).

Sigur, toti acesti pasi au fost necesari. E important sa incepi cu ceva. Cu ce simti. Pana la urma, daca esti expert in planificare o poti transcende;):)

Lasă un răspuns

