51 de zile pana la o noua eu:)

Salut:)

Unul din scopurile  acestor posturi e sa exteriorizez ceea ce simt, sa fiu deschisa. Mi s-a spus ca atunci cand impartasesc despre experiente personale, despre mine si ceea ce simt, scriu mai putin bine. Cred ca asa si este, pentru ca sunt anumite retineri pe care le am.

Acum „ma lupt” sa fiu un „Yes Man”. Adica sa accept, chiar daca nu vreau,nu am chef acum si va fi bine. De fiecare data cand am facut asa a fost minunat, iar cand nu am facut a fost rau si nici nu-mi dadeam seama de ce (” doar n-am facut nimic”:))).

Si acum ” ma lupt”, pentru ca am ceva pe suflet si nu vreau sa spun. Da, nu vreau, desi asta m-ar elibera. Asa ca am spus altceva, la fel de adevarat si deschis : nu vreau domnule, nu vreau:):))).

E o prostie.imi vine sa schimb subiectul.

De fapt, nu ma simt tocmai bine acum. Cred ca trec printr-o criza existentiala care nu pare sa treaca imediat. Dar de fapt totul e bine, iar vin eu cu tot felul de frici de-ale mele. Cand am sa invat odata? Ca totul este bine, nimic rau nu mi se poate intampla.

Si daca ma gandesc mai bine, asa e. Sunt eu doar prea dura cu mine. De ce? Ma iubesc asa cum sunt, asta atitudinea :). Asa pot sa fiu mai putin dura cu ceilalti si sa-i iubesc neconditionat.

Am descoperit in ultimul timp ca sunt extrem de pacifista. Si imi place ; la nebunie. Altii  se gandesc la razbunare pe diferite persoane care le-au facut rau, pe sistemul bancar (nu e nevoie sa spun mai mult) etc. Eu nu….Sa fie sanatosi, lasa ca vor primi ei ce merita, dar nu de la mine.Nu cred atat de mult in legile scrise, ci in cele nescrise.Sper sa invete ce au de invatat si sa fim fericiti impreuna. Si eu la randul meu sa inteleg si sa-mi invat lectiile.

Si slava Domnului, in ultimul timp am tot invatat si inca o mai fac. Uneori usor, alteori „the hard way”; dar intotdeauna e bine.Numai ca nu-mi dau eu seama de fiecare data.

Deja ma simt mai deschisa:)

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

P.S. ( la 6 luni de la scrierea postului):

Evident, era vorba despre faza cu salonul. Cat ma mai chinuiam.Nu numai din cauza intamplarii respective, ci in general.Culmea este ca inca ma consum prea mult.Dar e din ce in ce mai bine:)

3 gânduri despre „51 de zile pana la o noua eu:)

  1. ai tot dreptul sa spui ca nu vrei.
    doar asa, acel ,,da” pe care vrei sa il spui, o sa fie un ,,da” curat.
    altfel, cand spui da la orice, cand accepti tot, viata se poate impovara cu greutati pe care nu tu le ai de dus.

    felicitari pentru fiecare bucatica de transformare!

Lasă un răspuns

