52 de zile pana la o noua eu :)

Astazi a fost o zi foarte placuta:). M-am trezit cand am vrut, am mai dormit cand si cat mi-a poftit inima, mi-am aranjat din lucruri si chiar am stat deasupra unei oale cu mancare.

Spun doar ca am stat, pentru ca nu am gatit efectiv. Era doar iluzia si imboldul de a face ceva cu mult mai bun decat pastele semipreparate pe care le invarteam acolo :):):). E un inceput, totusi. Imi propun sa incep sa invat sa gatesc si sa fac cel putin 3 feluri de mancare in astea 52 de zile cate au mai ramas. Si asta e o promisiune:);).

Am mai citit „Steaua Sudului” de Jules Verne si am uitat sa scriu ca am mai terminat de citit(de acum 2 zile)  „Satul aerian si Inchipuirile lui Jean Marie Cabidoulin„. Multumesc pentru cursurile de citire pe aceasta cale.(mai multe informatii aici; daca te intreaba Alexandru de unde ai aflat de curs- si cel mai probabil te va intreba, zi si tu ca stii de la tipa cu lista de dorinte 🙂 mersi ).

Maine ma hotarasc la urmatorul volum:).

Acum as mai asculta putina muzica inainte de culcare, de parca e nevoie de o pauza dupa citit. Abia astept sa spun ca iau o pauza sa mai citesc cate ceva:);).

Multumesc pentru transformarea mea completa:)

P.S. A nu se crede ca eu mananc de obicei mancare semipreparata. S-a intamplat, ok?:) Nu stiu de ce nu gatesc. Voi discuta mai pe larg despre mancare cand incep sa invat cum e cu gatitul:)


Lasă un răspuns

