53 de zile pana la o noua eu :)

Astazi stiu, si de cateva zile sunt din ce in ce mai constienta de asta, ca mi se poate intampla doar bine. Din ce in ce mai bine 🙂

Suferinta te purifica. Am simtit-o azi pe pielea mea. A fost chiar minunat- ma refer la purificare, bineinteles.

Am mai simtit o imbratisare vinovata si care ascunde ceva, neputinta, furie, nedreptate, impacare, liniste, speranta,deschidere, lacrimi, curiozitate, mila, placerea de a descoperi. Rasuflare usurata si atmosfera incarcata.

Dar cel mai frumos a fost purificarea 🙂 Ma simteam atat de energizata, mi s-a parut un moment magic aproape.Dar sunt treaza de 38 de ore :):):).

Sunt uimita cum doar lucruri bune mi se pot intampla. Orice ar fi, stiu ca e doar de bine. Nu-mi amintesc sa mai fi avut vreodata sentimentul asta :).

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂


Lasă un răspuns

