55 de zile pana la o noua eu :)

Astazi a fost o zi de frica si de usor stres.

Pe de o parte ma presau niste sarcini pe care trebuia sa le indeplinesc, dar le tot amanam. Pe de alta parte mi-e mai greu sa ma deschid si ma simt neinteleasa. Iar apoi, mi-a venit o idee , dar mi-a fost frica sa o aplic. Cred ca voi incepe de maine, totusi :).

Astazi am simtit nevoia sa fiu mai feminina. Nu pentru a arata mai bine(neaparat), desi asta a fost motivatia mea pana acum, ci pentru ca de asta am nevoie. Pentru implinirea mea. Deja ma vedeam in culori vii, in rochite si cu bijuterii bleo, turcoaz etc., machiaje feminine si tot asa. N-am mai purtat fuste sau rochii de prin clasa a noua. Vine si timpul lor 🙂

Ar trebui sa trec peste starea asta in care ma simt blocata, parca legata de maini si de picioare. Chiar daca asa sunt acum, in sensul ca in ciuda faptului ca vreau ceva, exista un lucru care efectiv nu ma lasa sa-l am. Cel putin nu atat de usor.Ca si cum ai incerca sa treci apa printr-o sita infundata. Si in loc sa ma tot „vait” ca nu se poate, ca ce pacat ca la mine se intampla, nu e normal, la altii nu e asa, etc.  mai bine o iau putin pe ocolite si incep sa ma uit la cauza.

Nu e usor, nimeni nu a zis ca e, dar asta e calea. Chiar daca nu-mi iese de la inceput, am descoperit cu surprindere si bucurie ca daca vrei ceva, iti apar tot felul de oportunitati in cale. Informatia exista, ocaziile la fel, e nevoie doar sa fim noi deschisi catre ele. Si pentru asta sa vrem mai intai. Apoi, sa constientizam – cred;nu stiu, inca mai invat :).

Chiar e un lucru bun obiectul pe care mi l-am propus: sa citesc cel putin 30 de minute pe zi informatii care ma pot ajuta sa ma dezvolt personal. Aflu o multime de lucruri. Care au fost acolo tot timpul, bineinteles, numai ca n-am avut ochi sa le vad :). Inca ma straduiesc sa-mi deschid larg ochii si sa ma bucur de mine , de ce sunt si de tot ce ma inconjoara. 🙂

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂


Lasă un răspuns

