56 de zile pana la o noua eu :)

Astazi a fost zi de curatenie. Si de pace 🙂 Am spart o sticla, care e de fapt suportul pentru pietre – ma rog, am facut o nazbatie :D.

Am urmarit cu ochii larg deschisi cum se face curatenie. O viteza si o precizie la care nu ma asteptam. O fata de 20 de ani care sterge praful atat de repede incat am impresia ca e superficial. Dar nu. Imi vine sa zic ca sterge praful ca gandul. Adica, te rog sa stergi tu si aia si aia…ok! pac-pac . Nu stiu cum sa va explic starea – dar e una placuta; cand esti in uimire, in admiratie, privesti pur si simplu si nu te gandesti la nimic, parca esti in transa. Multumesc Nina pentru experienta asta 🙂

Acum „pazesc” niste oua sa nu fiarba prea mult. Poate pana termin de scris postul sunt numai bune. Daca nu, sorry Lexuti (dar vor fi 🙂 ).

Mi-am facut sarcinile zilnice (daca nu stii despre ce e vorba, e scris aici). In sfarsit, mi-am amintit mai spre seara sa multumesc pentru mancare. Dupa 4 zile, incep sa-mi amintesc un lucru care parea foarte simplu. E de bine :).

Fierb ouale si eu ma grabesc sa inchid postul. Nu indraznesc sa-mi propun de pe acum sa ma culc devreme, desi asta e intentia:) In schimb, am mai citit din Jules Verne, dar tot n-am terminat primul volum. Sunt convinsa ca va merge din ce in ce mai repede.

Va pup:)

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

P.S. Apropo, daca vrei ca ouale sa-ti iasa moi e bine sa le pui cand apa fierbe.Asa se gatesc mai uniform. Daca le pui cand apa e rece, este tendinta sa le tii mai mult, sa nu mananci albus sau galbenus crud (yeacs)- si asa ori e albusul prea facut, ori ouale sunt tari.

P.P.S. :Habar n-am sa gatesc, dar cum se zice, stiu si eu sa fierb un ou :):):)

P.P.P.S.: Mie imi mai place sa-mi fac ” ochiuri in apa” , adica sa sparg un ou cand fierbe apa. Asa, sa ma prostesc si eu :)) Tie cum iti plac ouale?:)

2 gânduri despre „56 de zile pana la o noua eu :)

Lasă un răspuns

